اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

ایثارگران و آزادگان، انقلاب را بیمه کردند

ایثارگران و آزادگان، انقلاب را بیمه کردند
فرماندار کاشمر ایثارگری ایثارگران و آزادگان را باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم حفظ وحدت برای حل مشکلات جامعه تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی پنج‌شنبه شب در همایش اسطوره‌های صبر و استقامت که در محل زیارتگاه امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر و در جمع آزادگان این شهرستان سخن برگزار شد اظهار داشت: ایثارگران ارزشمند جامعه ما انقلاب را بیمه کردند و 26 مرداد سال 69 که سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است به عنوان یوم‌الله در تاریخ ما می‌درخشد و شما ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های صبور شما در تاریخ عظیم ایران درخشیدید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: همت و تلاش شما مردان مرد تاریخ ایران که در جنگ تحمیلی اجازه ندادید حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور به دست اجانب بیفتد قابل تحسین است.

,

وی ادامه داد: شما 115 آزاده‌ای که از شهرستان کاشمر در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدید و همه دلاورانی که در آن هشت ساله جانفشانی کردند، سمبل ایثار در جامعه ما هستند.

,

فرماندار کاشمر افزود: امروز و در شرایط فعلی وظیفه همه ما است که در آستانه تشکیل دولت جدید، همه با هم و پشت سر رهبر عزیز انقلاب، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با حمایت از کابینه مورد وفاق دولت و مجلس، با هم متحد شده و در راستای حل مشکلات کشور گام برداریم.

,

فرهادی خاطرنشان کرد: همانند سال 69 که همه ملت به استقبال شما آزادگان آمدند امروز هم باید همه با هم باشیم تا بتوانیم اهداف انقلاب را به پیش ببریم.

,

وی گفت: امروز لازم است یاد و خاطره همه ایثارگران به خصوص چهره نورانی سید بزرگ آزادگان مرحوم ابوترابی را گرامی بداریم و به زحمات با ارزش همه ایثارگران ارج بنهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه