اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران تربت جام:

فرهنگ پایداری، استقامت و آزادگی در جامعه باید نهادینه شود

فرهنگ پایداری، استقامت و آزادگی در جامعه باید نهادینه شود
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران تربت جام گفت: تربت جام افتخارات دارد که بیش از یکصد آزاده دفاع مقدس را خود جای داده است و لازم است برای پیشبرد اهداف انقلاب فرهنگ پایداری، استقامت و آزادگی در جامعه نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نصرالله مهدوی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران تربت جام شب گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان این شهرستان که در مجتمع ولایت برگزار شد گفت: تربت جام افتخارات دارد که بیش از یکصد آزاده دفاع مقدس را خود جای داده است و لازم است برای پیشبرد اهداف انقلاب فرهنگ پایداری، استقامت و آزادگی در جامعه نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

مهدوی افزود: آزادگان در عهد و پیمانی که با خدا ،شهیدان و ولایت بستند در زندان های رژیم بعثی عراق مردانه استقامت کردند و رشادت و پایداری را به منصه ظهور رسانده و با وجود درد جسمی و روحی همچنان مقاوم ایستاده اند.
وی تصریح کرد: آزادگان امروز فقط در بین خودشان بهترین نیستند بلکه توانسته در عرصه های مختلف جامعه افتخار آفرینی کنند و این نشانه روح بزرگ آزادگان است.

,
,

در ادامه امام جمعه تربت جام بیان داشت: آزادگان اسناد زنده و گویای ایثارگری، رشادت ، شهامت و استقامت وجزنیرو های مخلص خدا هستند.

,

حجت الاسلام طاهری ابراز داشت: استکبار جهانی با تحریم اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی همه جانبه حمله کرده است و برای دفاع از این حریم ها لازم است فرهنگ ایثار آزادگان و رزمندگان پیش از آنکه از دست بروند انتشار یابد.

,

, , ,

وی ادامه داد: نباید بگذاریم عده ای جریان ایثارگری را به حاشیه برانند و به حدی برسد که صدام ملعون را تطهیر کنند و امروز همچون دفاع مقدس عرصه جهاد فعال است که آزادگان باید نسبت به این مسائل حساس و در میدان حاضر و اعلام نظر نمایند.

,

امام جمعه تربت جام خطاب به آزادگان یادآور شد: شما برای انقلاب و اسلام درد های بسیاری متحمل شده اید و نباید میدان را خالی ودر خانه ها بمانید و با ثبت خاطرات خود نسل آینده را با جریان ایثارگری آشنا کنید.

,

حجت الاسلام طاهری با انتقاد از مسئولان فرهنگی و اجتماعی شهر خاطر نشان کرد: در سالگشت ورود پیروز مندانه آزادگان به میهن اسلامی در سطح شهر خبری نبود و این کم کاری به امام جمعه و همه مسولان بر می گردد و باید این روند اصلاح شود به طوریکه ایام الله ها فراموش نشود.

,

سپس فرماندار تربت جام گفت: آزادگان سرمایه انسانی و ذخایر انقلابند که نتوانسته ایم به درستی از استفاده کرده و نسبت به آنها کوتاهی شده است.

,

علی رستمی افزود: متاسفانه در حوزه ایثار و شهادت نتوانسته ایم مصوبات را در میدان عمل اجرا کنیم و دشمنان به دنبال مهار تفکر انقلاب در جهان هستند.

,

, , ,

وی تصریح کرد: امروز در کشورهای همسایه ما فجایع انسانی و بشری به دست گروه های تکفیری رخ می دهد تا تفکر انقلاب اسلامی در جهان منعکس نشود.

,

فرماندار تربت جام تاکید کرد: از کوتاهی دولت در حوزه ایثارگران عذرخواهی کمترین کاری است که می شود انجام داد و ازادگان وایثارگران نیازی به جلسات نمادین ندارند و ما نیازمندیم که در میان آها باشیم تا با فرهنگ ایثارگری بیش از گذشته آشنا شویم.

,

در پایان مراسم لوح سپاس و هدایا نفیس به آزادگان تقدیم شد.

,

, , , , , , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه