اخبار داغ

رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه زرین‌شهر:

تبدیل‌شدن سالن مدرسه اُلفت به دامداری صحت ندارد/ می‌خواهند توپ را در زمین آموزش‌وپرورش بیاندازند

تبدیل‌شدن سالن مدرسه اُلفت به دامداری صحت ندارد/ می‌خواهند توپ را در زمین آموزش‌وپرورش بیاندازند
شاهمرادی مدیر آموزش‌وپرورش منطقه زرین‌شهر گفت: تبدیل‌شدن سالن نمازخانه مدرسه الفت به دامداری صحت ندارد و این سالن به کسی اجاره داده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای لنجان؛ مدیر آموزش‌وپرورش منطقه زرین‌شهر در گفتگو با صدای لنجان نسبت به انتشار خبری مبنی بر تبدیل‌شدن سالن مدرسه الفت در شهر سده لنجان به دامداری واکنش نشان داد و اظهار کرد: تبدیل‌شدن سالن نمازخانه مدرسه الفت به دامداری صحت ندارد و این سالن به کسی اجاره داده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

ایرج شاهمرادی بابیان اینکه مدرسه الفت پیش‌ازاین باید تخریب می‌شد خاطرنشان کرد: طرح نوسازی مدرسه الفت سده لنجان مدتی با تأخیر مواجه شد و به همین خاطر برخی از اتاق‌های آن‌که قابلیت استفاده آموزشی نداشتند، برای نگه‌داشتن و خشک‌کردن حبوبات به شخصی اجاره داده شد که قرارداد این شخص هم دو ماه پیش به اتمام رسیده است.

,

وی از واگذاری سالن نمازخانه مدرسه الفت به مدرسه راهنمایی زینبیه(س) خبر داد و تصریح کرد: درب سالن این مدرسه به سمت مدرسه راهنمایی زینبیه(س) گشوده خواهد شد و قسمت تخریبی مدرسه الفت هم تا مشخص شدن وضعیت آن مسدود خواهد ماند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه زرین‌شهر بابیان این مطلب که عده‌ای می‌خواهند توپ را در زمین آموزش‌وپرورش بیاندازند یادآور شد: چندی پیش قرار بود آموزش پرورش این محوطه را برای تعریض جاده به شهرداری واگذار کند اما ازآنجایی‌که به توافق نرسیدیم و مردم به شهرداری و شورای شهر برای تعریض خیابان فشار آورده‌اند حالا می‌خواهند ما را مقصر جلوه دهند.

,

شاهمرادی تصریح کرد: کنار مدرسه الفت، مدرسه دیگری نیز وجود دارد که نیاز به بازسازی دارد و شکی نیست که مجموعه شورای شهر و شهرداری و آموزش‌وپرورش باید برای تحقق این هدف مهم و جبران کمبود فضای آموزشی شهر سده لنجان به توافق برسند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه