اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

بیکاری عامل افزایش آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد است

بیکاری عامل افزایش آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد است
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دلایل افزایش معضلات اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ناامیدی از آینده ناشی از بیکاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش آسیب های اجتماعی داشتیم و امسال نیز این روند افزایش داشته و بیشتر افرادی که در دام آسیب های اجتماعی گرفتار می شوند رده سنی جوان و نوجوان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد:براساس تحقیقات کارشناسان و محققان نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد ناامیدی از آینده به دلیل بیکاری، فقر مالی و اقتصادی ، اختلاف خانوادگی و شکست عشقی از جمله آسیب هایی که در کهگیلویه و بویراحمد رشد بافته است.

,

انصاری در پاسخ به این سوال که بیشترین آسیب های اجتماعی در استان مربوط کدام شهرستان است نیز افزود: سال گذشته در شهرستان کهگیلویه آسیب اجتماعی بیشتر در مقطعی افرایش یافت و پس از آن نیز در شهرستان بویراحمد بیشتر شد و به طور کلی موضوع آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان مقطعی است.

,

وی از مسئولان و دست اندرکاران استان و کشور خواست تا با اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزا بیکاری در این استان را کاهش دهند.

,

استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 750 هزار نفر جمعیت دارد و از بیکاری رنج می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه