اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس در مراسم ترحیم شهید حججی:

نگاه شهید حججی در لحظات آخر لرزه بر اندام دشمن انداخت

نگاه شهید حججی در لحظات آخر لرزه بر اندام دشمن انداخت
رزمنده دفاع مقدس گفت: زمانی که شهید حججی در چنگ دشمنان بی رحم گرفتار می‌شود، در لحظات آخر چنان با غرور به دوربین نگاه می‌کند که هیچ اضطراب و لرزشی در آن دیده نمی‌شود، این نگاه تن دشمن را به لرزه می‌افکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با یاد شهید محسن حججی، در مسجد امام زمان  عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

عباس جندقیان رزمنده مدافع حرم در این مراسم ضمن اشاره به شجاعت جوانانی که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) با دشمن خون‌خوار می‌جنگند، در مورد شهید حججی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس رزمندگان نجف آباد را به شجاعت و صلابت می‌شناختیم و زمانی که شنیدیم شهید حججی از رزمندگان این شهر است، از آن همه صلابت و رشادت تعجب نکردیم!

,

این رزمنده دفاع مقدس به خوی وحشی داعشیان اشاره کرد و گفت: وحشی گری و خباثت داعشیان زبانزد جهان شده است، ولی زمانی که این شهید بزرگوار در چنگ این دشمنان بی رحم گرفتار می‌شود، چنان با غرور به دوربین نگاه می‌کند که هیچ اضطراب و لرزشی در آن دیده نمی‌شود و تن دشمن به لرزه می‌افتد.

,

وی اضافه کرد: این فیلم و تصاویر دل‌های پاک مردم جهان را به منقلب کرد.

,

جندقیان مجاهدت‌های جبهه مقاومت را مظلومانه توصیف کرد و افزود: طرف مقابل جبهه مقاومت از نظر مادی پشتوانه‌ای بسیار قوی دارد و از جانب تمام مستکبران حمایت می‌شود.

,

وی فتنه داعش را نقشه‌ای برای از بین بردن نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: مستکبران قصد داشتند با هدف قرار دادن سوریه، قلب مقاومت را از کار بیاندازند، ولی با هشیاری و ضربات مهلک نیروهای مقاومت این نقشه ناکام ماند و داعش به بلایی برای خود آنان تبدیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه