اخبار داغ

تقدیر مسئولین بهارستانی از رشادت‌های آزادگان+ تصاویر

تقدیر مسئولین بهارستانی از رشادت‌های آزادگان+ تصاویر
شهرداری‌های سه شهر بهارستان به همراه گروهی از مسئولین به منازل آزاداگان بهارستانی رفته و از آن‌ها تقدیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طبق سنت هر ساله مجموعه‌های مدیریت شهری سه شهرصالحیه، گلستان و نسیم شهر با هماهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان و به منظور تجلیل از خانواده معظم آزادگان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس اقدام به دیدار از خانواده‌های این عزیزان در شهرهای بهارستان می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

البته گفتنی است که تقدیر و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز به صورت مکرر در سطح شهرستان بهارستان و در مراسم‌های مختلف توسط مسئولین انجام می شود، تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تجلیل و بزرگدداشت شهدا، ایثارگران، آزادکان و خانواده‌های آن‌ها جامعه عمل پوشانده شود.

,

, ,

در همین راستا در سال‌جاری هم همچون سنوات قبل به مناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، علیرضا قربانی شهردار صالحیه، محمد رضا دهقان نیری ریاست شورای اسلامی شهرصالحیه، محمد آگاهی‌مند مسئول امور ایثارگران شهرداری صالحیه به اتفاق محمدعلی محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان به منازل آزادگان سرافراز شهرصالحیه رفتند، و از آن‌ها به پاس زحماتشان در هشت سال دفا مقدس تقدیر کردند.

,

مسئولین در ابتدا به منزل آزاده گرانقدر حمید غلامی رفته و پس از گفت‌و گو و تقدیر از وی به منزل سیراله حسینی سر زدند و در پایان با سید محمد موسوی دیدار کردند، که این دیدارها سبب خوشحالی این انسان‌های ارزشمند شد.

,

, ,

در این دیدارها علاوه‌بر تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، با قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری شهدا و ایثارگران از صبر و مقاومت خانواده‌های محترم این عزیزان تشکر و الواح تقدیری به خانواده‌های ایشان تقدیم گردید.

,

درپایان گفتنی است که محمداسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر نیز به همراه جمعی از مسئولان به دیدار آزادگان نسیم شهر رفته و از آن‌ها به دلیل رشادت‌ها و جان‌فشانی‌هایشان تقدیر و تشکر به عمل آورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه