اخبار داغ

سردار شاهچراغی در یادواره شهدای روستای اروانه:

آنقدر که به قتلگاه امام حسین (ع) و شهدا پرداخته ایم به سیره این بزرگان توجه نکرده ایم

آنقدر که به قتلگاه امام حسین (ع) و شهدا پرداخته ایم به سیره این بزرگان توجه نکرده ایم
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مشکلات کنونی جامعه ناشی از کم توجهی به سیره زندگی اهل بیت (س) و شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره شهدای روستای اروانه که شامگاه پنجشنبه با حضور پرشور مردم در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد با اشاره به فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس گفت: امنیت، آرامش و عزت ملت ایران مرهون مجاهدت ها و تلاش های رزمندگان و ایثارگران در طول سالهای پس از انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با بیان اینکه نبرد حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته است اظهار کرد: شهدا این موضوع را اثبات کرده اند که در هر مقطعی از تاریخ و تحت هر شرایطی با خودسازی و اخلاص می توان به رضوان و قرب الهی دست یافت.

,

شاهچراغی نقش شهدا را در تحولات سیاسی منطقه کلیدی و راهبردی دانست و افزود: بدون تردید امروز نیز شهدای مدافع حرم اصلی ترین نقش را در تحولات منطقه بویژه پیروزی های جبهه مقاومت ایفا می کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری دیدار جمعی از فعالان جنگ نرم با رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته ادامه داد: در آن جلسه مرحوم فرج الله سلحشور در خصوص ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن به شدت ابراز نگرانی کرد که پس از آن رهبر انقلاب فرمودند خاصیت دشمنان در طول تاریخ بشریت، دشمنی و تکبر ورزیدن بوده است اما آنچه بر عهده ما قرار دارد مقاومت و استکبارستیزی در برابر جبهه کفر است لذا امروز نیز تکلیف نیروهای انقلاب اسلامی حضور قاطع و مصمم در عرصه های مختلف دفاع از حق است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به برنامه اسلام برای رشد دنیوی و اخروی انسانها تصریح کرد: برخی می گویند اسلام توان ارائه برنامه برای حل مشکلات را ندارد در حالیکه سیره ائمه اطهار (ع) به وضوح نشان می دهد اسلام برای تمام ابعاد زندگی برنامه دارد.

,

شاهچراغی مشکلات جامعه امروز را ناشی از کم توجهی به سیره شهدا دانست و گفت: متاسفانه به سبک زندگی شهدا و نیز اهل بیت (س) کمتر پرداخته شده است در حالیکه پیروی از سبک زندگی اولیای خدا می تواند به رفع مشکلات کنونی در جامعه کمک کند.

,

وی با بیان اینکه آنقدر که به قتلگاه امام حسین (ع) و شهدا پرداخته ایم به سیره آنان توجه نکرده ایم اظهار کرد: شهدا نه تنها برای واجبات و محرمات بلکه برای مکروهات و مستحبات خود نیز برنامه داشتند و همچنین به خانواده و سایر موضوعات توجه ویژه ای می کردند.

,

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زندگی شهیدگونه سخت گیری نیست بلکه توجه به ابعاد مختلف زندگی برای رشد و تعالی در مسیر خدایی شدن است.

,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه