اخبار داغ

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران:

کشته شدن برای رزمندگان اسلام "عزت" و برای رژیم صهیونیستی "ذلت" است

کشته شدن برای رزمندگان اسلام "عزت" و برای رژیم صهیونیستی "ذلت" است
مسئول دفتر نمایندگی جنبش اسلامی فلسطین در تهران گفت: اگر رزمندگان اسلام به مبارزه رژیم صهیونیستی نرفته بودند امروز آرمان فلسطین به دست فراموشی سپرده شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در یادواره شهدای منطقه خطیرکوه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه بهترین توصیف در خصوص شهدا توسط قرآن کریم بیان شده است اظهار کرد: همانطور که خداوند متعال می فرماید کسانی که در راه خدا جهاد می کنند و کشته می شوند زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه مهمترین خواسته شهدا از رزمندگان جبهه مقاومت ادامه این راه نورانی است گفت: اگر امروز عزتی در منطقه داریم از برکت مجاهدت های شهدای اسلام چه در دفاع مقدس ایران و چه در مبارزه با رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط جهان است.

,

ابوشریف با اشاره به ابعاد مهم شهادت در عرصه سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: شهادت مرگی است که سره را از ناسره و خط صحیح را از خط باطل مشخص می کند و به انسانها حیات دنیوی و اخروی می بخشد.

,

وی با یادآوری شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان افزود: وقتی سربازان رژیم صهیونیستی به هلاکت می رسیدند سازمان ها و تشکل های مختلفی در این رژیم خواستار توقف جنگ و عقب نشینی رژیم صهیونیستی می شدند در حالی که مرگ برای رزمندگان اسلام از جایگاهی رفیع برخوردار است.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: اگر مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی نبود امروز ملت فلسطین نظیر بومیان استرالیا محو و نابود شده بودند در حالیکه امروز بیش از 14 میلیون فلسطینی در جهان زندگی می کنند که 7 میلیون آنها در نقاط مختلف دنیا پراکنده هستند.

,

ابوشریف با درود به ارواح شهدای دهه های اخیر جهان اسلام خاطرنشان کرد: شاید ما از گروههای مختلفی گرد هم آمده باشیم اما آنچه ما را متحد می کند خون شهدا و آرمان فلسطین است که اگر نبود قطعا این آرمان به دست فراموشی سپرده می شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه