اخبار داغ

شهردار بهار در تشریح عملکرد کمیته بحران شهر بهار:

در زمان بروز حادثه بافت های فرسوده بیشتر در معرض خطر هستند

در زمان بروز حادثه بافت های فرسوده بیشتر در معرض خطر هستند
شهردار بهار از تشکیل جلسات متعدد کمیته بحران شهر بهار در شهرداری خبر داد و گفت: هدف این کمیته شناسایی نقاط حادث خیز در شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، حسن رمضانی گفت: سه سال پیش بخشنامه ای به شهرداری ها ابلاغ شد که کمیته بحران در شهرداری تشکیل شود. تشکیل این کمیته با هدف شناسایی نقاط حادثه خیز در شهرها و جلوگیری از رخداد سانحه در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه همچون سیل و زلزله ضرورت دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

رمضانی گفت: در مدت دو سال گذشته این کمیته در شهرداری تشکیل نشده اما ما سعی کرده ایم این کمیته تشکیل شده و مسائل مهم شهر در آن بررسی شود و تاکنون 5 جلسه کمیته بحران در شهرداری تشکیل شده و در آن مسائل مهم و ضروری مورد بررسی قرار گرفته است.

,

شهردار بهار ادامه داد: از آنجایی که هر ماه جلسه کمیته بحران تشکیل می شود و مدیران مربوطه در آن باید نتایج جلسات قبلی را اطلاع دهند، روند آن به خوبی پیش می رود.

,

رمضانی گفت: یکی از مسائلی که تاکنون مورد بررسی قرار گرفته استقرار اضطراری آسیب دیدگان است که در صورت بروز حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله در منابع طبیعی باید زیرساختهایی آماده شود که در صورت بروز حادثه باید با آن مقابله کرد.

,

رمضانی گفت: در این کمیته از گرفتن یک نهر آب تا اسکان اضطراری در زمان وقوع سیل و زلزله مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت نتیجه به کمیته بحران شهرستان و استانداری گزارش داده می شود.

,

شهردار بهار در مورد منازل مخروبه و بافت قدیمی و فرسوده گفت: منازلی که دارای بافت قدیمی هستند در زمان بروز حادثه بیشتر در معرض خطر هستند به این لحاظ ما نیز به صاحبان بعضی از منازل مخروبه اخطاریه داده ایم که زودتر در پی تعمیر بوده و یا تسهیلاتی برایشان فراهم کرده ایم که سریعتر نسبت به ایمن سازی منازل خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه