اخبار داغ

معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

هیچ حزبی در انتخاب ائمه جمعه دخیل نیست

هیچ حزبی در انتخاب ائمه جمعه دخیل نیست
معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انتخاب و تغییرات در سیستم ائمه جمعه کشور یک امری طبیعی است و انتخاب آنها بر طبق نظر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و استان محل خدمت صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین؛ حجت الاسلام سید احمد تقوی معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در آیین معارفه امام جمعه جدید گرمسار با اشاره به اینکه انتخاب ائمه جمعه در کشور بر اساس نظر گروه یا جناح خاصی صورت نمی گیرد، گفت: امام جمعه وام دار جناح ها یا گروه های سیاسی در کشور نیست و تنها وام دار ولایت است و برای خدمت به مردم آن منطقه حضور فعال خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

وی در ادامه اظهار کرد: نماز جمعه یک قرار گاه مهم فرهنگی و سیاسی است و نباید وارد حاشیه شود و تنها باید تریبون مردم و بیان نظرات کلی و مهم کشور برای روشنگری باشد .

, .,

معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه به تلاش های 13 ساله حجت الا سلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه سابق گرمسار اشاره کردو افزود: وی فردی فعال و با تجربه است.

,

تقوی در ادامه تصریح کرد: حجت الاسلام سید علیرضاآرامی امام جمعه جدید گرمسار فردی کار بلد در حوزه امور فرهنگی کشور است و خدمات خوبی در کشور در بخش فرهنگی داشته است .

, .,

دشمنان از مسائل حاشیه ای کشور به نفع خود استفاده می کنند

, دشمنان از مسائل حاشیه ای کشور به نفع خود استفاده می کنند,

غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به توصیه های مهم رهبری در زمینه اهمیت به امور اصلی و معیشتی مردم در ارکان مختلف نظام و دوری از مسائل حاشیه ای اشاره کردو گفت: دشمنان می خواهند با انواع فشار های مختلف اقتصادی و فرهنگی ایران هراسی و شیعه هراسی را را توسعه دهند اما حضور سران مختلف کشور ها در این برهه از زمان برای مراسم های تحلیف و تنفیذ رئیس جمهوری نشان از اقتدار ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است .

, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به توجه به حوزه مسئولیت پذیری مسئولان اشاره کردو افزود: قطعا تصمیمات در بخش های مختلف کشور کار شناسانه تر است و نباید با حاشیه تصمیمات را زیر سوال برد و تنها باید برای مصلحت و پیشرفت این کشور قدم بر داشت .

, .,

کاتب ادامه داد: حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه سابق گرمسار خدمات خوبی در شهرستان داشته و در طول فعالیت بلند مدت خود همیشه عامل وحدت و یکپارچگی بوده است و همین عوامل باعث شد که وحدت شهرستان گرمسار زبان زد در کل کشور و استان باشد .

, .,

گرمساری ها ولایت مدار و شهید پرورو هستند

, گرمساری ها ولایت مدار و شهید پرورو هستند,

داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به معرفی قابلیت ها و پتانسیل های ویژه شهرستان گرمسار پرداخت و گفت: گرمسار یک شهرستان مهم فرهنگی، اقتصادی و صنعتی به دلیل حضور بیش از 1 هزار واحد صنعتی در کنار پایتخت کشور است .

, .,

فرماندار گرمسار به ویژگی های ولایت مدارانه مردم گرمسار اشاره کردو افزود: بصیرت ولایی و حسینی مردم این شهرستان همیشه در صحنه های حساس و مهم کشوری نمونه بوده است .

, .,

در پایان این مراسم حکم امام جمعه جدید گرمسار حجت الاسلام سید علیرضا آرامی به وی تقدیم و به عنوان امام جمعه جدید گرمسار انتخاب و معرفی شد .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه