اخبار داغ

امام جمعه کوثر:

نماز جمعه بزرگترین پایگاه دینی و فرهنگی نظام اسلامی است

نماز جمعه بزرگترین پایگاه دینی و فرهنگی نظام اسلامی است
خطیب جمعه کوثر گفت: نماز جمعه بزرگترین پایگاه نظام اسلامی است و لازم می باشد برای برپایی این فریضه بزرگ و الهی ستاد نماز جمعه ای قدرتمند و خلاقی را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، جلسه ستاد نماز جمعه کوثر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور حداکثری اعضای ستاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خطیب جمعه کوثر در این جلسه اظهار کرد: نماز جمعه بزرگترین پایگاه نظام اسلامی است و لازم است برای برپایی این فریضه بزرگ و الهی ستاد نماز جمعه ای قدرتمند و خلاقی را داشته باشیم.

,

وی با اشاره با اهمیت حضور گسترده در نماز جمعه گفت: بهترین دلیل بر اهمیت این فریضه بزرگ اسلامى قبل از هر چیز آیات الهی است، که به همه مسلمانان و اهل ایمان دستور مى دهد به محض شنیدن اذان جمعه به سوى آن بشتابند و هرگونه کسب و کار را ترک کنند.

,

خطیب جمعه کوثر گفت: پیامبر گرامی اسلام در خصوص فضیلت نماز جمعه فرمودند« خداوند نماز جمعه را بر شما واجب کرده هر کس آن را در حیات من یا بعد از وفات من از روى استخفاف یا انکار ترک کند خداوند او را پریشان مى کند، به کار او برکت نمى دهد، بدانید نماز او قبول نمى شود، بدانید زکات او قبول نمى شود، بدانید حج او قبول نمى شود، بدانید اعمال نیک او قبول نخواهد شد تا از این کار توبه کند.»

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی با حائز اهمیت خواندن جایگاه نماز جمعه گفت: چطور که در جامعه اسلامی دفاع از حریم ولایت فقیه و اسلام بر همه واجب است در شهرستانها نیز پاسداشت و حفظ و حمایت از جایگاه نماز جمعه واجب است.

,

وی افزود: ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان کوثر وظیفه دارد جدا از آن وظیفه مذکور راهکارهای لازم جهت رونق دادن به نماز جمعه را واکاوی کرده و باعث رونق آن شود.

,

به گزارش کوثرخبر، در پایان این جلسه مهدی معبودی، فرهنگی بازنشسته، فعال فرهنگی و دینی و عضو هیات امنای مسجد جامع به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه شهرستان منصوب شد.

,

لازم به ذکر است که در این جلسه از زحمات یک ساله وهاب بیرامعلی، رئیس سابق ستاد نماز جمعه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

,

 

,
,
,
,
, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه