اخبار داغ

مدیر کانون تئاتر خیابانی کشور:

تئاتر کوتاه سخت ترین نوع تئاتر است

تئاتر کوتاه سخت ترین نوع تئاتر است
به اعتقاد داوران و فعالان تئاتر، تئاتر کوتاه یکی از سخت‌ترین نوع اجرای تئاتر است؛ زیرا رساندن جام کلام و پیام و مفهوم در مدت‌زمان محدود و کم بسیار سخت و دشوار بوده و یک کار تخصصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ سامان خلیلیان، مدیر کانون تئاتر خیابانی کشور و عضو هیئت‌داوران بخش خیابانی؛ در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر؛ بیانیه هیئت‌داوران این بخش را به شرح زیر قرائت کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

آن زمان به خود بالیدیم که از نزدیک به تماشای جشنواره سراسری تئاتر ارسباران نشستیم. هنوز هست جشنواره‌هایی که پس از گذشت ده‌ها دوره، موضوع و هدف مشخصی ندارند؛ اما این جشنواره از ابتدا هدف و مسیر خود را حفظ و مشخص کرده و در اعتلای این امر می‌کوشد.

,

وی در ادامه، تصریح کرد: به اعتقاد داوران و فعالان تئاتر، تئاتر کوتاه یکی از سخت‌ترین نوع اجرای تئاتر است؛ زیرا رساندن جام کلام و پیام و مفهوم در مدت‌زمان محدود و کم بسیار سخت و دشوار بوده و یک کار تخصصی است. متأسفانه بسیاری از دوستان که کار خود را با متون کوتاه آغاز کرده‌اند پس‌ازاینکه به‌جایی می‌رسند متون کوتاه را فراموش می‌کنند. این در حالی است که باید این قضیه برعکس باشد.

,

سامان خلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: تئاتر کوتاه در جهان خواهان زیادی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه