اخبار داغ

گوشی چی بخریم؟

راهنمای خرید بهترین گوشی های زیر ۸۰۰ هزار تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های زیر ۸۰۰ هزار تومان
امروزه خرید تلفن هوشمند به یکی از وسواسی‌ترین خریدهای کاربران تبدیل شده و از اهمیت بالایی برخوردار است و هرکس متناسب با اطلاعات خود اقدام به خرید گزینه موجود در بازار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ ظاهر زیبا، سبک وزن بودن، اندازه متناسب با بزرگی دست، به روز بودن سیستم عامل و غیره از جمله مواردی هستند که هر کاربری به هنگام انتخاب و خرید گوشی مد نظر قرار می‌دهد. متاسفانه در بیشتر اوقات سخت افزار درونی تلفن‌های هوشمند به فراموشی سپرده می‌شوند و  چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند؛ این درحالی است که سخت افزار دیوایس‌های امروزی از مهم‌ترین بخش‌های آن‌ها به شمار می‌رود و در ادامه علاوه بر ویژگی‌های مشهود و مشتری پسند هر کالا، به اجزای درونی دستگاه نیز سرکی خواهیم کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

, ,

1-  Huawei Honor 6X

, 1-  Huawei Honor 6X, Huawei Honor 6X,

آنر 6X محصولی جدید از هواوی است و می توان لقب ارزانترین گوشی دو دوربین را به آن اعطا کرد. این گوشی دوربین خوبی دارد و برای کسانی که به دنبال یک گوشی میان رده با دوربین خوب هستند پیشنهاد می شود. هواوی برای این گوشی حسابی دست در جیب کرده است و آن را با بدنه ای فلزی و باتری پرظرفیتی همراه ساخته تا بتواند به خوبی با مدلهای همرده شیائومی رقابت کند.

,

, ,

, ,

2- Samsung Galaxy J5 Prime

, 2- Samsung Galaxy J5 Prime, Samsung Galaxy J5 Prime,

گوشی موبایل «Galaxy J5 Prime» گرچه اندازه‌ای مانند نسخه قبلی J5 دارد؛ اما با داشتن ویژگی‌هایی مانند بدنه‌ی تمام فلزی، حسگر اثرانگشت، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و محافظ نمایشگر گوریلاگلاس۴ قابلیت‌هایی فراتر از یک گوشی میان‌رده را درون خود جای داده است. عضو جدید خانواده‌ی سری جی (J Series) تلفن همراه سامسونگ، یک گوشی ۵ اینچی است که پسوند پرایم را با خود به همراه دارد. جدیدترین نسل گوشی‌های J5 سامسونگ، به پردازنده‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی و چهارهسته‌ای مجهز شده است.

,

, ,

این پردازنده با همراهی رم ۲ گیگابایتی گوشی، به‌راحتی از پس اجرا و پردازش بی‌وقفه‌ی بازی‌های سنگین و نیمه‌سنگین موجود در بازار بر خواهد آمد. ضمن اینکه با توجه به وجود باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی مدت‌زمان بیشتری می‌توانید از این بازی‌ها لذت ببرید. حافظه‌ی داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت است؛ اما می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی از نوع microSD این ظرفیت را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

,

3- Xiaomi Redmi Note 4X

, 3- Xiaomi Redmi Note 4X, Xiaomi Redmi Note 4X,

سری Redmi Note شیائومی در ایران بسیار گل کرده است. نمی توان از کنار این گوشی به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه با کیفیت ساخت بالا و باتری پرظرفیت و طیف کاملی از امکانات به سادگی گذشت. در حقیقت در این رده قیمتی انتخاب بهتری نخواهید داشت. Redmi Note 4X رنگ بندی های جذابی دارد و یک گوشی کاملاً بروز است، در ایران نیز می توان با اطمینان لوازم جانبی کاملی را برای آن خریداری کرد.

,

, ,

, ,

4- گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Maad دو سیم کارت

, 4- گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Maad دو سیم کارت, گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Maad دو سیم کارت,

برند «جی‌ال‌ایکس» نخستین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند داخلی است که توانسته محصولاتی با امکانات قابل‌قبول و قیمت مناسب در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.بدنه گوشی هوشمند جی ال ایکس ماد از مواد پلاستیکی ساخته شده و دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این گوشی، تراشه MT6735W است که از پردازنده‎ای 64 بیتی و چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز بهره می‌برد. صفحه نمایش لمسی گوشی هوشمند جی ال ایکس ماد 5.5 اینچی و از نوع IPS است و وضوح تصویر 720 در 1280 یا به اصطلاح اچ‌دی دارد.

,

, ,

5- گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 10 LifeStyle

, 5- گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 10 LifeStyle, گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 10 LifeStyle,

گوشی موبایل «Desire 10 LifeStyle» اچ تی سی محصول دیگری است که با شباهت‌های ظاهری بسیار به «ِDesire 10 Pro» طراحی و تولید شده است. این مدل از گوشی‌های اچ تی سی با داشتن نمایشگری 5.5 اینچی در گروه فبلت‌ها دسته‌بندی می‌شود. برخورداری از 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. Desire 10 LifeStyle به یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی مجهز شده است که وضوح تصویر 1280 × 720 پیکسل را به نمایش می‌‌گزارد.

,

, ,

با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر هر اینچ برای آن به دست می‌آید. همچنین روی این نمایشگر، لایه‌ی محافظ گوریلا گلس قرار گرفته که می‌تواند محافظت خوبی را در برابر خط و خش و برخورد با سطوح سخت داشته باشد. این نمایشگر از نوع LCD است و در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است. مجموعه سخت‌افزاری این گوشی موبایل از تراشه اسنپدراگون 400  و پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز تشکیل شده است که در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به‌خوبی می‌توانند از عهده پردازش اطلاعات برآیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه