اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد

نتیجه اعتماد و ارتباط، دوستانه با آمریکا شکست است/ نمایندگان باید بدون سهم خواهی وزیرانی کارآمد انتخاب کنند/ برجام دروغی بین المللی و سد راه پیشرفت کشور بود

نتیجه اعتماد و ارتباط، دوستانه با آمریکا شکست است/ نمایندگان باید بدون سهم خواهی وزیرانی کارآمد انتخاب کنند/ برجام دروغی بین المللی و سد راه پیشرفت کشور بود
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات مختلفی در سطح استان، کشور و بین المللی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات مختلفی در سطح استان، کشور و بین المللی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

************************************************************************

,

امام جمعه موقت یاسوج: نتیجه اعتماد و ارتباط ،دوستانه با آمریکا شکست است

, امام جمعه موقت یاسوج: نتیجه اعتماد و ارتباط ،دوستانه با آمریکا شکست است, امام جمعه موقت یاسوج, نتیجه اعتماد و ارتباط ،دوستانه با آمریکا شکست است,

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با تاکید بر یادگیری معارف اسلامی گفت: یادگیری معارف و احکام اسلامی یک مهارت دینی و واجب دینی می باشد.
وی افزود: آشنایی با احکام و عمل کردن به آنها انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت می کند و کسی که از ظلمات و تاریکی ها بیرون آمده است نباید به این ظلمات برگردد که این کار در دین اسلام حرام است.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه یادگیری معارف و احکام با شناخت پیامبر و امام معصوم امکان پذیر است گفت:
در زمان ما واجب است از علمای دین و معارف آنها استفاده کرد که در این زمینه حوزه های علمیه این  کفایت را دارد و شخصیت هایی را تربیت کرده است که می توانند این معارف را به مردم برسانند.

,
,
,
,

حسینی صدر در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های مختلف هفته گفت: روز دحر الارض یکی از روزهای مهم از لحاظ معنوی است، روز آزادی اسرا و کسانی که در دوران دفاع مقدس آزاد شدند را گرامی میداریم؛ همچنین روز به آتش کشیدن مسجدالاقصی به دست صهیونیست ها را داریم، هفته دولت و سالروز مبارک ترین پیوند بر روی کره زمین یعنی پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نیز از مناسبت های این هفته می باشند.
وی با اشاره به شهادت رزمنده مدافع حرم شهید محسن حججی گفت: شهادت محسن حججی صحنه ای از عاشورا را برای مردم به نمایش گذاشت و به ما نشان داد که یزیدیان در هر عصر و زمانی هستند و در هر مقطعی اسلام گرفتار نوعی از شمر است.

,
,

خطیب این هفته نماز جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: دولت به سه وظیفه یعنی: پراختن به حل مشکلات معیشتی مردم، تعامل گسترده با دنیا و صلابت در مقابل استکبار جهانی  که رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ برای جهت گیری دولت بیان .
کردند باید عمل کند.
حسینی صدر در پایان گفت: حوادث ۲۸ مرداد و دولت مصدق به ما این نکته را گوشزد میکند که آمریکایی ها همیشه به دنبال منافعشان بوده اند و با اینکه دولت مصدق با آنها ارتباط دوستانه داشت باز هم علیه این دولت کودتا طراحی کردند. امروز مسئله نفوذ آمریکایی ها و انگلیسی ها به مراکز تصمیم گیری در کلام رهبر معظم انقلاب بیش از هر زمان دیگری بیان می شود.

,
,
,

************************************************************************

,

آقای نماینده؛ تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌ای/ مشکل اشتغال فرزندان آزادگان را حل کنید

, آقای نماینده؛ تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌ای/ مشکل اشتغال فرزندان آزادگان را حل کنید, آقای نماینده؛, تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌ای/ مشکل اشتغال فرزندان آزادگان را حل کنید,

مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نمایندگان را نمی‌گوییم چرا که برخی‌ها در مجلس محترم هستند اما خطاب به این بنده خدا می‌گوییم شما هم تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌اید.

,

حجت‌الاسلام صفدر پناهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی گچساران با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: هر مسلمان موظف است تقوا را در پندار، اخلاق، رفتار و کردار خود عمل کند.

,

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقوا لباس است که در همه حال باید بر مومن زینت ایجاد کند، افزود: نماز جمعه مکانی است که دعوت به وحدت، بصیرت و تقوا صورت می‌گیرد.

,

پناهی افزود: امروز شاهد هستیم دعوت به بصیرت بدجوری عده‌ای را ترسانده است.

,

وی با اشاره به اینکه تقوا راه رسیدن به خداست، عنوان کرد: انسان نباید فخر بفروشد و بگوید ژن من نسبت به دیگران برتر است.

,

این مسوول اذعان کرد: آن چیزی که در آن دنیا نشان از برتری انسان است میزان تقوای الهی است.

,

پناهی در ادامه با اشاره به  سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: آن چه که مشخص است و در پی شهادت شهید محسن حججی نیز نمایان است هیچ کس تردید ندارد که اگر این مملکت در امنیت کامل به سر می‌برد و در دنیا سرافرازیم و دنیا ما را به عنوان ملتی که زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود، می‌شناسد به برکت خون و ایثار همین شهدا و ایثارگران است.

,

وی اذعان کرد: اگر شهیدان و اسرا و مجروحین و صبر و استقامت خانواده‌های آنها نبود استکبار جهانی ما را از پای در می‌آورد اما امروز نه تنها از پای در نیاورده بلکه نمادی از ایثار و استقامت در مقابله با ظالمین را از خود به ثبت رسانده‌ایم.

,

پناهی با اشاره به این که همه می‌دانیم که باید از آزادگان تجلیل به عمل بیاوریم، تاکید کرد: آن چیزی که امروز مهم است اشتغال فرزندان همین آزادگان و خانواده‌های ایثارگران است.

,

وی ادامه داد: آقایان بگویند و پاسخ دهند برای اشتغال فرزندان آزادگان و ایثارگران چه کرده‌اند، چرا که تجلیل به دادن چندین لوح تقدیر نیست و این عزیزان نیازی به لوح تقدیرهای این چنینی ندارند و بهترین تجلیل برای آنها حل شدن مشکل اشتغال فرزندان آنها است.

,

پناهی ابراز کرد: این مشکل فقط مربوط به این دولت تنها نیست و در گذشته نیز این مشکل وجود داشته است اما در حال حاضر با دادن شعارها مشکلات بیشتر شده است.

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: چرا جلوی استخدام‌های قبیله‌ای، طایفه‌ای و باندی و خطی گرفته نمی‌شود و چرا آقایان به مردم توضیح نمی‌دهند.

,

وی با بیان اینکه چرا دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به مردم در خصوص استخدام‌ها پاسخ نمی‌دهند، عنوان کرد: روزی به این عزیزان اتهام گرفتن سهمیه‌های کنکور ...می‌زدند اما امروز توصیه می‌کنیم که باید به دور از جناح بازی فرزندان ایثارگران را سر و سامان دهید.

,

پناهی در ادامه با اشاره به جلسات مجلس در خصوص رای اعتماد به وزرای دولت اظهار کرد: نماینده‌ای در مخالفت با نماینده دیگر به خود اجازه می‌دهد و به جایگاه نماز جمعه اهانت می‌کند.

,

وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: چرا به خودشان اجازه می‌دهند در صحن مجلس که از رسانه ملی پخش شد به جایگاه نماز جمعه توهین کنند.

,

پناهی ادامه داد: همه نمایندگان را نمی‌گوییم چرا که برخی‌ها در مجلس محترم هستند اما خطاب به این بنده خدا می‌گوییم شما هم تریبون مجلس را با تریبون فتنه اشتباه گرفته‌اید.

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به جایگاه نماز جمعه و امام جمعه از دیگاه مقام معظم رهبری افزود: امام جمعه باید نقد کند و مشکلات را بگوید و بدانید نماز جمعه در مقابل دولت نیست اما بسیاری از ناهنجاری‌ها در محافل خصوصی گفته می‌شود اما شنیده نمی‌شود.

,

پناهی خاطرنشان کرد: یک نماینده مجلس به چه حقی از تریبون رسمی مجلس این گونه صحبت می‌کند.

,

وی در ادامه با اشاره به اعتصاب غذای یکی از سران فتنه اظهار کرد: آقایان هنوز دست از فتنه برنمی‌دارند و تاکیدات مقام معظم رهبری که بارها در خصوص فتنه صحبت کرده‌اند را فراموش کرده‌اند و می‌گویند آقا فلان کس اعتصاب غذا کرده است و این گونه سخن می‌گویند.

,

پناهی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که امام جمعه گچساران در این شهرستان انجام داده است، گفت: امروز خوشحال هستیم که حجت الاسلام حجازی در زمینه‌های فرهنگی بدون پشتوانه مالی در حالی که عده‌ای دیگر حقوق‌های نجومی را می‌گیرند اما بدون حقوق کارهای خوبی را در این شهر انجام داده است.

,

وی با اشاره به سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی افزود: مساجد ما باید بتوانند کارخانه انسان سازی باشند.

,

پناهی در ادامه با اشاره به ازدواج امام علی(ع) عنوان کرد: با بتوانیم با الگو پذیری از مولایمان با برگزاری ازدواج‌های آسان زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنیم.

,

خطیب نماز جمعه گچساران در پایان با اشاره به هفته دولت خاطرنشان کرد: این هفته را به قوه مجریه و دولت تبریک می‌گوییم و امیدواریم در رای اعتماد وزرای خوبی رای بیاورند و تریبون نماز جمعه نیز آمادگی این را دارد که مسوولان دولتی عملکرد خود را به مردم گزارش دهند.

,

*************************************************************************

,

امام جمعه شهر لیکک :قطعی آب و برق در شهرستان بهمئی زیبنده مردم نیست

, امام جمعه شهر لیکک :قطعی آب و برق در شهرستان بهمئی زیبنده مردم نیست, امام جمعه شهر لیکک, قطعی آب و برق در شهرستان بهمئی زیبنده مردم نیست,

امام جمعه شهر لیکک با انتقاد از قطعی و اختلال در شبکه های برق و آب شهرستان بهمئی، بر لزوم پاسخگویی مسئولان در این زمینه تاکید کرد.

,

 حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه های امروز از وجود مشکلات زیاد در برق و آب شهرستان بهمئی انتقاد کردو گفت: این همه قطعی و اختلال در شبکه برق و قطعی آب در شهرستان بهمئی زیبنده مردم نیست.

,

افروغی افزود: فقط در کشورهای بحران زده، وگرنه در هیچ جایی 7 ساعت قطعی برق و آب نداریم.

,

وی با اشاره به لزوم نظارت و بازرسی بر فعالیت نهادها خدماتی، گفت: عده ای می گویند که به خاطر وزش باد و طوفان دکل ها قطع شد اما چرا با وزش یک باد ساده این اتفاق رخ دهد؟ چرا در نباید مانند دیگر شهرهای کشور ما هم به صورت اصولی دکل ها را نصب کنیم.

,

امام جمعه شهر لیکک با اشاره وضعیت بد معیشت مردم، گفت: وقتی که بنده در خطبه های نماز جمعه اعلام کردم در شهرستان بهمئی مردمی داریم که وضعشان از گورخواب ها بدتر است، مگر شوخی کردم؟

,

افروغی با اشاره به اینکه بر ریز مشکلات شهرستان واقفم، خطاب به مسئولان شهرستان گفت: مسئولان باید وضعیت مردم را ببینند ؛اگر نمی بینی که بی خود کردی مسئولی و اگر می بینی چرا وضعیت را پیگیری نمی کنی.

,

وی تصریح کرد:انتقاد از مسئولان به معنای تلاش آنها نیست اما همه مسئولان مانند مهره های تسبیح هستند که نیاز به ریسمان دارند، آن ریسمان را نداریم.

,

افروغی با انتقاد از افزایش 40درصدی قبوض برق به صورت یواشکی ، گفت: پیرزنی که تنها درآمدش یارانه و کمیته است از کجا می تواند قبض 80تا 120هزار تومانی را پرداخت کند؟

,

امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر لزوم پاسخگویی سازمان برق در رابطه با خسارات ناشی از نواسانات اخیر، گفت: این شرکت لوزام برقی مردم را با هزینه های زیادی که از خود آنها دریافت می کند، بیمه می کند، خسارات های اخیر میلیاردی است و باید سازمان برق خسارت مردم را پرداخت کند.

,

***************************************************************************************

,

امام جمعه شهرستان لنده:ملت ایران هرگز به امریکا اعتماد نکرده است و دولت نیز باید اعتماد نکند

, امام جمعه شهرستان لنده:ملت ایران هرگز به امریکا اعتماد نکرده است و دولت نیز باید اعتماد نکند, امام جمعه شهرستان لنده, ملت ایران هرگز به امریکا اعتماد نکرده است و دولت نیز باید اعتماد نکند,

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید در مواقع بحران در کنار مردم باشند و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رفع نمایند.

,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: کسانی که امروز با ایجاد شبهات مختلف به دنبال حذف فرهنگ شهید و شهادت در جامعه هستند باید خوب بدانند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز داعش در مرزهای تک تک استان های ما حضور داشتند.

,

وی افزود: ملت ایران اسلامی به خوبی فرهنگ شهید و شهادت را با بصیریت ولایی خویش می شناسند و نسبت به ترویج آن در جامعه کوتاهی ندارند.

,

امام جمعه شهرستان لنده با تبریک سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان سنگ های صبور انقلاب هستند که با وجود رنج ها و زجرهای دوران اسارت هرگز حاضر نشدند به امام و انقلاب توهین کنند و این اقدامشان نشان از بصیریت و صبوری آنان در حفظ مکتب اسلام و انقلاب است.

,

وی تاکیدکرد: درس ولایت مداری و صبر و ایثار را باید از آزادگان یاد گرفت و در کشاکش مشکلات نباید ارزش ها و آرمان های انقلاب را به فراموشی سپرد.

,

محمودی اصل با اشاره به کودتای 28مرداد گفت: امریکایی ها همیشه به دنبال تسلط بر منابع نفتی و به سطله کشیدن حکام ایران بودند و کودتای 28مرداد نمونه ای روشن از دخالت آشکار امریکایی ها در کنار گذاشتن مصدق از دولت رسمی بوده است.

,

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: باید در طول این همه سال از این همه بدبینی و بدعهدی امریکایی ها درس بگیریم و در اعتماد به آنان بیشتر مراقب باشیم.

,

وی در ادامه گفت: بیش از دو سال از پذیریش برجام می گذرد و عملا شاهد هیچ اتفاقی بعد از برجام در کشور بوده ایم و باردیگر نیز اعتماد به امریکا و عدم پایبندی آن به تعهداتش را به خوبی مشاهده کردیم.

,

مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: ملت ایران هرگز به امریکا اعتماد نکرده است و دولت نیز باید اعتماد نکند.

,

وی جوانان را بهترین سرمایه برای جامعه دانست و گفت: مسجد بهترین محل برای پرورش استعدادهای جوانانی است که به دنبال تعالی و پویایی جامعه هستند.

,

وی گفت: حمله به مسجد گوهرشاد و قتل عام مردم بی گناه توسط ماموران شاه نمونه ای دیگر از جنایات رژیم شاهنشاهی در سرکوب مردم است.

,

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا مسئولا با حضور در مساجد به بررسی مشکلات مردم به صورت چهره به چهره صورت گیرد تا فاصله بین مردم و مسئولان کاسته شود.

,

وی در خصوص بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر شایسته سالاری است که نمایندگان امروز در مهمترین و سرنوشت ساز ترین آزمون یعنی انتخاب وزیرانی توانمند قراردارند که می بایست بر اساس صلاحیت های فردی، تخصصی و کارآمدی انتخاب شوند.

,

خطیب جمعه لنده گفت: بخش عمده ای از مشکلات کشور نتیجه انتخابی است که نمایندگان اگر در روز انتخاب به همه تخصص ها و توانمندی های فرد توجه می داشتند امروز این همه مشکلات در کشور را نداشتیم.

,

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در انتخاب وزیران بدون سهم خواهی و سیاسی نگری افراد را انتخاب کنند تا شاهد تحول در فضای وزارت خانه و رده های زیر دستی آنان در جامعه باشیم.

,

امام جمعه شهرستانل نده با تذکر به مدیران و مسئولان شهرستان لنده در خصوص طوفان 24ساعته گذشته این شهرستان گفت: مسئولان باید در مواقع بحران در کنار مردم باشند و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رفع نمایند.

,

وی تاکیدکرد: قطعی آب، برق، تلفن های همراه، تلویزیون، خسارت های مادی به کشاورزان و زیرساخت های شهری از جمله مشکلاتی است که در طی 24 ساعته گذشته مردم با آن مواجه بودند که لازم بود مسئولان در کنار مردم باشند.

,

*************************************************************

,

امام جمعه موقت چرام: برجام دروغی بین المللی و سدی برای راه پیشرفت کشور بود

, امام جمعه موقت چرام: برجام دروغی بین المللی و سدی برای راه پیشرفت کشور بود, امام جمعه موقت چرام, برجام دروغی بین المللی و سدی برای راه پیشرفت کشور بود,

امام جمعه موقت چرام گفت: چرا توپ بازی دو سر باخت خود را به میدان رهبری نمیاندازید؟ مگرمقام معظم رهبری نفرمودند که اعتماد و اعتباری به این موارد نیست چرا گوش نکردید؟ شما بفرمایید به کدام خطوط قرمز توجه کردید که کنون با کمال وقاحت می گویید با دستور رهبری و ارکان نظام برجام اجرایی شد؟

,

حجت الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت چرام در نماز جمعه این هفته شهر چرام بیان کرد:همزاد و پناهگاه توشه ای است که انسان را به مقصد می رساند و از خطرات رهایی می بخشد.

,

وی با اشاره به خطبه های متدبرانه امیرالمومنین علیه السلام افزود: تاریخ را مطالعه کنید و درباره عوامل بدبختی افرادی که در تاریخ بودند بیندیشید و درس عبرت بگیرید چرا که عامل بدبختی انسان طولانی بودن آرزوهای آنهاست.

,

امام جمعه موقت چرام با بیان اینکه روز ۲۸ مرداد روز ننگین تاریخ کشور است گفت: اگر تاریخ قطور جمهوری اسلامی ایران را ورق بزنیم,خیانتهای آمریکای جنایتکار علیه کشورمان را مشاهده خواهید کرد که ۲۸ مرداد هم یکی از روزهای ننگین این تاریخ است.

, .,

فرهمند بااشاره به هفته دولت در روزهای آینده و همچنین خطاب به رئیس جمهور کشور اظهار کرد: چهار سال از عمر دولت گذشت و رئیس جمهور وعده های داده شده به مردم را مدنظر بگیرند زیرا مردم به وی رای دادند.

,

وی اضافه کرد: از رای مردم مواظبت کنید تا مثل چهار سال گذشته با سیاسی کاری و وعده های مدیران شما،مردم را در مقابل خود قرار ندهید.

,

امام جمعه موقت چرام در ادامه گفت: دولت منحصر به یک طیف خاص نیست و اینکه بخواهید صف مردم را با عناوین مختلف از همدیگر جدا کنید، اولین کسی که دود این اختلاف را به چشمش می بینند خود شما هستید.

,

وی اظهار کرد: اخیرا باب شده است که برخی مدیران از ابتدای دولت دوازدهم و در زمان تقسیم پست های سیاسی و دولتی مطالبی را به دور از واقعیت به مردم می دهند که باید چند نکته را به این افراد متذکر شد.

, .,

فرهمند گفت:چهار سال از عمر دولت صرف کاری شد که به فرمایش مقام معظم رهبری خسارت محض بود که بر کشور عزیزمان عارض شد.

,

وی افزود: امروزه برخی مسئولان مخصوصا در شهرستانها که بوی پست و ریاست مشامشان را پر کرده مطالبی را به دور از واقعیت به مردم می رساند؛ این افراد باید بدانند که امروزه مردم کشور و شهرستان ها به بلوغ سیاسی رسیده اند و حق و ناحق را از همدیگر تشخیص میدهند.

, .,

امام جمعه موقت چرام در ادامه بیان کرد: بیان این اباطیل و اکاذیب علاوه بر اینکه توهین به شعور مردم فهیم کشور و شهرستان است، باید به آنها گفت که چرا با خودتان صداقت ندارید؟ بر جامی که پس از ۲۳ ماه وقت و هزینه کشور را گرفت و قرار بود تمام مشکلات را حل کند به کجا رسید؟

,

فرهمند در ادامه اضافه کرد: آقای مسئول نباید در موارد اجرایی بجام ۶۵درصد کارخانجات تعطیل ما فعال شود تا جوانان ما اشتغال یابند؟متاسفانه برجام یک دروغی بود که کشورهای پنج به علاوه یک به مسئولان ما دادند و آنها نیز پذیرفتند.

,

وی افزود: امروزه و پس از گذشت دو سال از اجرای برجام چه اتفاقی در سیستم اقتصادی و بانکی ما افتاده است؟ شما با کدام بانک بین المللی و بزرگ دنیا تعامل دلار و ارزی دارید که به مردم می گوید؟

,

امام جمعه موقت چرام در ادامه بیان کرد: چرا توپ بازی دو سر باخت خود را به میدان رهبری نمی اندازید؟ مگرمقام معظم رهبری نفرمودند که اعتماد و اعتباری به این موارد نیست چرا گوش نکردید؟ شما بفرمایید به کدام خطوط قرمز توجه کردید که کنون با کمال وقاحت می گویید با دستور رهبری و ارکان نظام برجام اجرایی شد؟

,

وی در پایان گفت: مردم شریف ایران و شما مردم غیور چرام فریب این حرفهای دروغ و تعاریف برجام را نخورید چرا که برجام دروغی بین المللی و سدی برای راه پیشرفت کشور بود.

,

*****************************************************************

,
امام جمعه موقت دهدشت: رونق مساجد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند
, امام جمعه موقت دهدشت: رونق مساجد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند, امام جمعه موقت دهدشت, رونق مساجد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند,
 
,
حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به روایتی درباره دوستی با افراد صادق، اظهار داشت: با کسانی دوست شوید که پایبند به احکام الهی باشند.

امام جمعه موقت دهدشت به تبیین ویژگی‌های عبادالرحمن پرداخت و گفت: مدارا با انسان‌ها تا جایی که ممکن است داشته باشید همان طور که در روایات آمده است انسان‌هایی که عقل بیشتری دارند مانند ائمه اطهار با مردم مدارا می‌کنند.

وی، در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز مسجد، تصریح کرد:در هر دین و آیینی مردم یک قداستی قایل هستند، دین اسلام برای مسجد و اهمیت احکام مسجد ارزش فوق‌العاده‌ای قایل است.

تقوی، بیان کرد: همه انسان‌هایی که هدایت شده‌اند جایگاهشان مسجد بوده و لذا برای حفظ اسلام و گسترش اسلام بسیار با ارزش است.

وی، با بیان اینکه مسجد منشأ عزت وس ربلندی امت اسلامی است، گفت: مساجد در حفظ سلامت اجتماعی نقش مؤثری دارند.

تقوی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام پیامبر اسلام(ص) بعد از بعثت ساخت مسجد بود.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت، روز صنعت دفاعی را از دیگر مناسبت‌های هفته برشمرد و گفت: به واسطه فرزندان انقلابی و مؤمن ایرانی امروز ما در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی، ادامه داد: اگر امروز آمریکا و تهدیدهایش برای ما تأثیری ندارد به خاطر این است که صنعت دفاعی را گسترش داده‌ایم.

تقوی همچنین ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) مختصری از زندگانی آن حضرت را شرح داد.

امام جمعه سی سخت:رمز موفقیت رئیس جمهور توجه با تأکیدات رهبری/حججی ها انتقام خواهند گرفت

امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت: مناسباتی که در دنیا وجود دارد در آخرت وجود ندارد و حتی مناسبات پدر و فرزندی در کار نیست و کارنامه هر کسی وزر و وبال خود شخص است.

وی بیان کرد توجه به این موقعیتی که خداوند برای انسان قرار داده در تحصیل تقوا بسیار موثر است.

مصباح نژاد با تاکید بر اینکه از نظر آموزه های دینی مومن باید بین دو حالت خوف و رجا به سر ببرد و نسبت به خشم و عدل الهی و رحمت الهی زندگی کند چرا که این نگرش انسان ساز است.

خطیب جمعه سی سخت با تاکید بر اینکه باور به معاد استحکام بخش و متعادل گر زندگی بشر خواهد بود  خاطرنشان کرد: عدالت الهی اقتضا میکند سرنوشت انسان متعبد از سرنوشت وجایگاه انسانهای خیره سر و بی اعتقاد متفاوت است.

امام جمعه سی سخت ابراز کرد: بهشت و جهنم مخلوق اعمال خود انسانها است و عدالت الهی اقتضا میکند سختی ها و محدودیها در سطح وسیعی جبران شود چرا که این خاصیت اخرت است.

مصباح نژاد افزود: نقش سبک زندگی دینی و باور به معاد نقش بسزایی در انسان سازس دارد و میتوانند عالم دیگر را بسازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب اعضای جدید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مجمع جایگاه انقلابی است که در زمان اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بر اساس مصلحت کشور و نظام تصمیماتی اخذ می کند.

 خطیب جمعه شهر سی سخت ابراز کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام مجموعه ای از افراد مسوول با تجربه و سابقه ای است که به عنوان عقلای جامعه ایفای نقش میکنند.

وی در ادامه به تنفیذ حکم رییس جمهور توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: آنچه موجب مشروعیت بخشی به انتخاب رییس جمهور می شود تایید رهبری است..

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در حکم تنفیذ رییس جمهور ابراز داشت: رییس جمهور محترم بدانند رمز موفقبتشان توجه به این تاکیدات و اجرای آن است.

مصباح نژاد در ادامه با اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد داعش بداند این ظلم شما شمارش معکوسی برای نابودی آنها خواهد بود و حججی ها انتقام خواهند گرفت.

خطیب جمعه شهر سی سخت ضمن گرامی داشت رحلت مرحوم دکتر عزیزی گفت ایشان با وجود اینکه میتوانست در بهترین نقاط کشور زندگی کند ولی در محرومترین نقاط شهرستان به سر برد که مردم نشان دادند قدر شناس و قدر دان مسوولین خدوم و زحمت کش هستند.

,

امام جمعه موقت دهدشت به تبیین ویژگی‌های عبادالرحمن پرداخت و گفت: مدارا با انسان‌ها تا جایی که ممکن است داشته باشید همان طور که در روایات آمده است انسان‌هایی که عقل بیشتری دارند مانند ائمه اطهار با مردم مدارا می‌کنند.

,

وی، در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز مسجد، تصریح کرد:در هر دین و آیینی مردم یک قداستی قایل هستند، دین اسلام برای مسجد و اهمیت احکام مسجد ارزش فوق‌العاده‌ای قایل است.

,

تقوی، بیان کرد: همه انسان‌هایی که هدایت شده‌اند جایگاهشان مسجد بوده و لذا برای حفظ اسلام و گسترش اسلام بسیار با ارزش است.

,

وی، با بیان اینکه مسجد منشأ عزت وس ربلندی امت اسلامی است، گفت: مساجد در حفظ سلامت اجتماعی نقش مؤثری دارند.

,

تقوی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام پیامبر اسلام(ص) بعد از بعثت ساخت مسجد بود.

,

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت، روز صنعت دفاعی را از دیگر مناسبت‌های هفته برشمرد و گفت: به واسطه فرزندان انقلابی و مؤمن ایرانی امروز ما در دنیا حرف برای گفتن داریم.

,

وی، ادامه داد: اگر امروز آمریکا و تهدیدهایش برای ما تأثیری ندارد به خاطر این است که صنعت دفاعی را گسترش داده‌ایم.

,

تقوی همچنین ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) مختصری از زندگانی آن حضرت را شرح داد.

,

امام جمعه سی سخت:رمز موفقیت رئیس جمهور توجه با تأکیدات رهبری/حججی ها انتقام خواهند گرفت

, رمز موفقیت رئیس جمهور توجه با تأکیدات رهبری/حججی ها انتقام خواهند گرفت, رمز موفقیت رئیس جمهور توجه با تأکیدات رهبری/حججی ها انتقام خواهند گرفت,

امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت: مناسباتی که در دنیا وجود دارد در آخرت وجود ندارد و حتی مناسبات پدر و فرزندی در کار نیست و کارنامه هر کسی وزر و وبال خود شخص است.

,

وی بیان کرد توجه به این موقعیتی که خداوند برای انسان قرار داده در تحصیل تقوا بسیار موثر است.

,

مصباح نژاد با تاکید بر اینکه از نظر آموزه های دینی مومن باید بین دو حالت خوف و رجا به سر ببرد و نسبت به خشم و عدل الهی و رحمت الهی زندگی کند چرا که این نگرش انسان ساز است.

,

خطیب جمعه سی سخت با تاکید بر اینکه باور به معاد استحکام بخش و متعادل گر زندگی بشر خواهد بود  خاطرنشان کرد: عدالت الهی اقتضا میکند سرنوشت انسان متعبد از سرنوشت وجایگاه انسانهای خیره سر و بی اعتقاد متفاوت است.

,

امام جمعه سی سخت ابراز کرد: بهشت و جهنم مخلوق اعمال خود انسانها است و عدالت الهی اقتضا میکند سختی ها و محدودیها در سطح وسیعی جبران شود چرا که این خاصیت اخرت است.

,

مصباح نژاد افزود: نقش سبک زندگی دینی و باور به معاد نقش بسزایی در انسان سازس دارد و میتوانند عالم دیگر را بسازند.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب اعضای جدید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مجمع جایگاه انقلابی است که در زمان اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بر اساس مصلحت کشور و نظام تصمیماتی اخذ می کند.

,

 خطیب جمعه شهر سی سخت ابراز کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام مجموعه ای از افراد مسوول با تجربه و سابقه ای است که به عنوان عقلای جامعه ایفای نقش میکنند.

,

وی در ادامه به تنفیذ حکم رییس جمهور توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: آنچه موجب مشروعیت بخشی به انتخاب رییس جمهور می شود تایید رهبری است..

,

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در حکم تنفیذ رییس جمهور ابراز داشت: رییس جمهور محترم بدانند رمز موفقبتشان توجه به این تاکیدات و اجرای آن است.

,

مصباح نژاد در ادامه با اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد داعش بداند این ظلم شما شمارش معکوسی برای نابودی آنها خواهد بود و حججی ها انتقام خواهند گرفت.

,

خطیب جمعه شهر سی سخت ضمن گرامی داشت رحلت مرحوم دکتر عزیزی گفت ایشان با وجود اینکه میتوانست در بهترین نقاط کشور زندگی کند ولی در محرومترین نقاط شهرستان به سر برد که مردم نشان دادند قدر شناس و قدر دان مسوولین خدوم و زحمت کش هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه