اخبار داغ

ائمه جمعه استان البرز در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند

هدف رجال سیاسی مظلوم نمایی و فراموشی فضاحت سال ۸۸ است/ استکبار از اصل ولایت فقیه ضربه خورد/ حصر کمترین مجازات سران فتنه بود

هدف رجال سیاسی مظلوم نمایی و فراموشی فضاحت سال ۸۸ است/ استکبار از اصل ولایت فقیه ضربه خورد/ حصر کمترین مجازات سران فتنه بود
حجت الاسلام حسینی همدانی: فتنه ۸۸ مسئله کمی نبود اما امروز عده ای با مظلوم نمایی قصد پاک کردن آن فَضاحت را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ائمه جماعات استان البرز در خطبه های نمازجمعه این هفته موضوعات گوناگون روز از جمله تحرکات سران فتنه، انتخاب وزرا کابینه دولت جدید، عملکرد مسئولان، تحریم های جدید آمریکا و مناسبت های پیش رو در هفته آتی را بازگو و مورد تحلیل قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائمه جماعات استان البرز در خطبه های نمازجمعه این هفته موضوعات گوناگون روز از جمله تحرکات سران فتنه، انتخاب وزرا کابینه دولت جدید، عملکرد مسئولان، تحریم های جدید آمریکا و مناسبت های پیش رو در هفته آتی را بازگو و مورد تحلیل قرار دادند.,

 

,

* امام جمعه کرج: هدف رجال سیاسی مظلوم نمایی و فراموشی فضاحت سال ۸۸ است

, * امام جمعه کرج: هدف رجال سیاسی مظلوم نمایی و فراموشی فضاحت سال ۸۸ است, * امام جمعه کرج: هدف رجال سیاسی مظلوم نمایی و فراموشی فضاحت سال ۸۸ است,

به نقل از البرز ۲۴ امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه اثر وضعی بد زبانی کم شدن رزق و فاسد شدن زندگی انسان است گفت: برخی کنترلی روی زبان خود ندارند لذا دعای این افراد مستجاب نخواهد شد و راه نجات از صفت زشت بدزبانی توجه به ضررهای این مسئله خواهد بود.

, البرز ۲۴ ,

حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه بعضا نوشتار در فضای مجازی نیز مشمول بدزبانی خواهد شد افزود:  فرزندان از ما الگوگیری می کنند و اگر کودکی بد دهان است از والدین و بزرگترهای خود این صفت زشت را فراگرفته است و به داشتن ژن بددهانی باز نمی گردد.

,

وی با بیان اینکه اهل تقوا رفتار خود را با اهل بیت (ع) منطبق می کنند اظهار داشت: خداوند اجابت خویش را در دعا مخفی کرده است لذا نباید خواسته ها را کوچک برشمرد و همچنین خداوند اولیا خود را در بین مردم مخفی کرده لذا نباید هیچ بنده ای را کوچک دانست چه بسا وی ولی از اولیا خدا باشد.

,

امام جمعه کرج به ۲۹ ذی القعده و شهادت امام جواد (ع) اشاره کرد و تصریح کرد: فرقه ها و نهله های فکری زمان ایشان گسترش یافت و همچنین اول ذی الحجه روز ازدواج است و امیدواریم ازدواج ساده در جامعه گسترش یابد چرا که ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) بی آلایش بود و امروز شیعه بودن در گرو پیروی از زندگی اهل بیت (ع) است.  

,

حجت الاسلام حسینی همدانی به افکار غلط خانواده درباره ازدواج جوانان و انحراف این قشر در جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت بنیان خانواده، مهارت های زندگی و آموزش، مسئولیت پذیری و تعهد را باید اموزش داد و اگر سطح دین داری پایین آید ملات مودت برای زندگی فراهم نیست و آن خانواده متزلزل خواهد شد.

,

وی با اشاره به تهدیدهای دشمن برای از بین بردن نسل جامعه شیعه عدم تشکیل خانواده را راهبرد معاندان نظام دانست و افزود: ۳۰ مرداد روز به آتش کشیدن مسجد الاقصی در سال ۱۹۶۹ میلادی توسط صهیونیست هاست لذا آن روز به نام هفته بزرگذاشت مساجد نامگذاری شد.

,

خطیب جمعه کرج مسجد را مرکز تصمیم گیری سیاسی در زمان پیامبر (ص) و پناهگاه مظلومان دانست و اظهار داشت: عده ای سعی کردند به نفع دشمن کارکرد مسجد را کم کرده و آن را به محلی بی اثر مبدل کنند اما امام (ره) فرمود: بترسید از روزی که به مساجد پشت کنید لذا دشمن نرم و آرام و خزنده مسجد را از کارایی لازم انداختند.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی مسجد را محل بیان تحلیل های مسائل جامعه اعلام کرد و تصریح کرد: مسجد باید محل تربیت مدیران کشور باشد لذا نباید مدیران با مساجد بیگانه باشند و مسجد باید روحیه انقلابی را در نمازگزاران تقویت کند اما عده ای در تلاشند مساجد را سکولار کنند.

,

وی گفت: برخی مساجد برای مجالس ختم روحانی دعوت نمی کنند و فاتحه نخوانده و نی می زنند شاید عده ای دوست دارند مسجد مثل کلیسا باشد اما قدرت نرم نظام در مسجد است چرا که مسجد مرکز سیاست اسلام خواهد بود و اگر امام تراز باشد مسجد در جایگاه خویش قرار دارد.  

,

حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: متاسفانه امامان غالب مساجد ما دو شغل دارند! درحالیکه هدایت و راهنمایی شعل انبیاست اما ضعف است که مساجد شیعی صبح ها نماز ندارند! لذا اذان و قران باید زنده پخش شود.

,

وی با اشاره به ۳۱ مرداد و روز تاسیس وزارت دفاع که روز صنعت دفاعی نامیده شد و بیان کننده اقتدار نظام اسلامی است اظهار داشت: فرزندان ایران با جهاد علمی و فنی دستادورهای بزرگی در زمینه تجهیزات نظامی بدست اورند البته دشمنان چشم دیدن این قدرت را ندارد و از طریق برجام برای خلع سلاح کشور آن را تحت شعاع قرار می دهند.

,

خطیب جمعه کرح با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد بر اساس قدرت نظامی ما مذاکره کند تصریح کرد: صنعت دفاعی قدرتمند تا رسیدن به بلندترین قله های پیشرفت راه خود را ادامه خواهد داد.

,

وی با اشاره به اینکه کودتای ۲۸ مرداد را باید با جریانات امروز تطبیق داد چرا که با جنگ روانی مردم را از مسیر اصلی منحرف کردند گفت: امروز مردم باید بدانند زیر بیرق چه کسی سینه می زنند و جنگ روانی موجب عدم تشخیص حق از باطل می شود.

,

خطیب جمعه کرج افزود: استکبار از اصل ولایت فقیه ضربه خورده و تا بتواند در تضعیف آن تلاش می کند و عوامل داخلی نیز در این راه در تلاشند و باید بدانیم فتنه ۸۸ مسئله کمی نبود اما امروز عده ای با مظلوم نمایی قصد پاک کردن آن فَضاحت را دارند، مرور زمان فراموشی می اورد و عده ای رجال سیاسی به اهداف خود جامعه را هدایت می کنند لذا رهبری فرمودند در بیان فتنه ۸۸ قرار گرفتن عده ای در مقابل نظام را مورد توجه قرار دهید.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی اظهار داشت: حصر کمترین حالت مجازاتی بود که برای سران فتنه ۸۸ دیده شد درحالیکه اعلام برائت و توبه نکردند و کسانی که پرچم حسین (ع) را اتش زندند را با بیانیه ای امت خداجو نامیدند.  

,

وی تصریح کرد: عده ای با انواع حیل قصد فشار اوردن بر نظام دارند و می گویند چرا محاکمه نمی کنید اما در ‌۹ دی محاکمه مردمی شدید و اگر مردم ببینند عده ای ارمان آنها را زیر سوال برده و تمامیت کشور را به خطر انداخته  و به خون شهدایشان بی توجهی می شود ۹ دی دیگری را بر پا خواهند کرد.  

,

خطیب جمعه کرج با اشاره به اصل ۱۷۶ قانون اساسی مربوط  که به شورای عالی امنیت ملی مرتبط خواهد شد گفت: هر موضوعی که به این مرکز حواله شود امنیتی خواهد بود لذا

,

اگر بعد از مدتی از حالت اضطرار درامد باید به بخش ویژه خود برای رسیدگی ارجاع شود و باید گفت ذهن مردم را منحرف نکنید چرا که اصل پرونده فتنه ۸۸ در شورای عالی امنیت ملی بوده و متاسفانه برخی از ‌مجلسیان ذهن مردم را منحرف می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه عیادت از مریض خوب است و مورد سفارش اسلام است تصریح کرد: اگر عده ای خواستند بهره دیگری برده و خلل و جریان ایجاد کنند باید غیر از کادر درمان از بقیه جلوگیری کرد اما اقایانی حرف بنده را در فضای مجازی تحریف کردند و عده ای نسنجیده روی آن دروغ تحلیل نوشتند لذا اگر کسی نقل قول از بنده دارد به کانال و سایت ما مراجعه کند و همان منبع مورد قبول است.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به دوم شهریور و آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی گفت: مسئولین وعده های خود رو فراموش نکنند و امیدواریم امسال اعیاد غدیر با شکوه برگزار شود تا جهات تضعیف شیعه کمرنگ شود.  

,

خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: شورای شهر کرج برای انتخاب شهردار به حرف های خارج از استان توجه نکنند و به مصالح مردم فکر کنند و باید در این انتخاب از داشته های استان استفاده شود.

,

 

,

رئیس امور مساجداستان البرز: ۹ شهرک کرج با ۵ هزار جمعیت مسجد ندارند

, رئیس امور مساجداستان البرز: ۹ شهرک کرج با ۵ هزار جمعیت مسجد ندارند,

به نقل از البرز ۲۴ رئیس امور مساجد استان البرز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج ضمن تبریک روز دحوالارض گفت: علی (ع) فرمود اگر کسی این روز را روزه بگیرد عبادت یکصد ساله برای او در نظر گرفته می شود و مومنین در گرداگرد هم جمع نمی شوند الا اینکه هر آنچه از خدا بخواهند مستجاب می شود.

, به نقل از البرز ۲۴ رئیس امور مساجد استان البرز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج ضمن تبریک روز دحوالارض گفت: علی (ع) فرمود اگر کسی این روز را روزه بگیرد عبادت یکصد ساله برای او در نظر گرفته می شود و مومنین در گرداگرد هم جمع نمی شوند الا اینکه هر آنچه از خدا بخواهند مستجاب می شود.,  البرز ۲۴ ,

حجت الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به سالروز به اتش کشیدن مسجد الاقصی و اظهار امیدواری برای نابودی اسرائیل افزود: دوشنبه پیش رو روز جهانی مسجد است چرا که پس از تسلط رژیم صهیونیستی اتش سوزی خانه خدا شکل گرفت و ۲۰۰ متر مربع از سقف مسجد الاقصی در اتش سوخت و صهیونیست ها به شان و منزلت این مکان رحم نکردند.

, حجت الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به سالروز به اتش کشیدن مسجد الاقصی و اظهار امیدواری برای نابودی اسرائیل افزود: دوشنبه پیش رو روز جهانی مسجد است چرا که پس از تسلط رژیم صهیونیستی اتش سوزی خانه خدا شکل گرفت و ۲۰۰ متر مربع از سقف مسجد الاقصی در اتش سوخت و صهیونیست ها به شان و منزلت این مکان رحم نکردند.,

وی اظهار داشت: مسجد الاقصی به واسطه معراج پیامبر (ص) اهمیت دارد و امروز قدس و فلسطین باید مورد توجه باشد چرا که رسول خدا (ص) در زمان رسالت خویش هیچ بنایی را جز مسجد بنیان ننهادند و این مرکز قرارگاه اصلی نظام اسلامی مسجد است و ساخت هر چیزی کنار مسجد انحراف است.

, وی اظهار داشت: مسجد الاقصی به واسطه معراج پیامبر (ص) اهمیت دارد و امروز قدس و فلسطین باید مورد توجه باشد چرا که رسول خدا (ص) در زمان رسالت خویش هیچ بنایی را جز مسجد بنیان ننهادند و این مرکز قرارگاه اصلی نظام اسلامی مسجد است و ساخت هر چیزی کنار مسجد انحراف است.,

رئیس امور مساجد استان البرز تصریح کرد: رسول خدا (ص) محل خیریه، مصالحه و امور مومنین را در مسجد قرار می داد لذا در حوزه فردی همسایه مسجد الی در مسجد نماز ندارد چرا که حتی خلفای جور محل حکومت خود را در مسجد قرار می دادند و معاویه و یزید در مسجد به منبر می رفتند و اعلام حکومت می کردند.

, رئیس امور مساجد استان البرز تصریح کرد: رسول خدا (ص) محل خیریه، مصالحه و امور مومنین را در مسجد قرار می داد لذا در حوزه فردی همسایه مسجد الی در مسجد نماز ندارد چرا که حتی خلفای جور محل حکومت خود را در مسجد قرار می دادند و معاویه و یزید در مسجد به منبر می رفتند و اعلام حکومت می کردند.,

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه جریان مشروطیت از طریق شبکه مساجد در ایران رونق گرفت گفت: اشاعه حکم علما از مساجد اتفاق می افتاد و نهضت تحریم تنباکو مصداق این مهم است و بر همگان مبرهن است که روحیه انقلابی از مسجد شکل می گیرد.

, حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه جریان مشروطیت از طریق شبکه مساجد در ایران رونق گرفت گفت: اشاعه حکم علما از مساجد اتفاق می افتاد و نهضت تحریم تنباکو مصداق این مهم است و بر همگان مبرهن است که روحیه انقلابی از مسجد شکل می گیرد.,

وی رونق خانه های الهی را در گرو کمک مردم دانست و افزود: مساجد بازار خدا در زمین هستند لذا در استان البرز تحت زعامت نماینده ولی فقیه مرکز رسیدگی به امور مساجد شکل داده شده البرز میزبان یک هزار و ۹ مسجد بوده و در واقع البرز استان هزار مسجد است.

, وی رونق خانه های الهی را در گرو کمک مردم دانست و افزود: مساجد بازار خدا در زمین هستند لذا در استان البرز تحت زعامت نماینده ولی فقیه مرکز رسیدگی به امور مساجد شکل داده شده البرز میزبان یک هزار و ۹ مسجد بوده و در واقع البرز استان هزار مسجد است.,

رئیس امور مساجد در استان البرز با تاکید بر اینکه در مقایسه با برخی استان ها البرز در حوزه خیرین مسجد ساز موفق بوده است اظهار داشت: متاسفانه بعضا در یک خیابان سه مسجد داریم که منتقد این مهم هستیم چرا که برخی مناطق ندارند اگر چه اهمیت دادن مردم به ساخت مساجد موجب مسرت است.

, رئیس امور مساجد در استان البرز با تاکید بر اینکه در مقایسه با برخی استان ها البرز در حوزه خیرین مسجد ساز موفق بوده است اظهار داشت: متاسفانه بعضا در یک خیابان سه مسجد داریم که منتقد این مهم هستیم چرا که برخی مناطق ندارند اگر چه اهمیت دادن مردم به ساخت مساجد موجب مسرت است.,

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: برخی مساجد در فاصله ۵۰۰ متری سکونت مردم هستند و متاسفانه تعطیلند لذا اساس بنای مسجد را در اهل آن می بینیم و فعال بودن آن به داشتن شاخصه های اصلی امام جماعت است و سیاست ما جذب ائمه جمعه انقلابی و با تقوا برای تسلط بر کارکردهای مسجد و کاهش اسیب های اجتماعی خواهد بود.

, حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: برخی مساجد در فاصله ۵۰۰ متری سکونت مردم هستند و متاسفانه تعطیلند لذا اساس بنای مسجد را در اهل آن می بینیم و فعال بودن آن به داشتن شاخصه های اصلی امام جماعت است و سیاست ما جذب ائمه جمعه انقلابی و با تقوا برای تسلط بر کارکردهای مسجد و کاهش اسیب های اجتماعی خواهد بود.,

وی با اشاره به اینکه ائمه مساجد و فعالان فرهنگی باید گزینش شوند و ۳ علما و ۲۰۰ نفر تا کنون در این زمینه مصاحبه شده اند گفت: شرح وظایف برای مساجد، هیات امنا و …. نوشته شده است لذا امام جماعت علاوه بر برپایی ۳ وعده نماز باید برنامه های فرهنگی و سیر تربیتی در مساجد را مد نظر داشته باشد و این مهم را به نسل آینده منتقل کند چرا که به فرموده رهبری مدیریت یک مسجد یک تخصص است لذا ما دوره های مدیریت مسجد را برپا کرده ایم تا مهارت های لازم کسب شود.

, وی با اشاره به اینکه ائمه مساجد و فعالان فرهنگی باید گزینش شوند و ۳ علما و ۲۰۰ نفر تا کنون در این زمینه مصاحبه شده اند گفت: شرح وظایف برای مساجد، هیات امنا و …. نوشته شده است لذا امام جماعت علاوه بر برپایی ۳ وعده نماز باید برنامه های فرهنگی و سیر تربیتی در مساجد را مد نظر داشته باشد و این مهم را به نسل آینده منتقل کند چرا که به فرموده رهبری مدیریت یک مسجد یک تخصص است لذا ما دوره های مدیریت مسجد را برپا کرده ایم تا مهارت های لازم کسب شود.,

حجت الاسلام سعیدی با اساره به این مهم که متاسفانه در استان البرز مدیریت روحانی در مسجد خیلی ضعیف است و مساجد به دست امنا مدیریت می شود افزود: این مسئله بر خلاف فرموده مراجع و رهبری است لذا درصدد اصلاح آن هستیم.

, حجت الاسلام سعیدی با اساره به این مهم که متاسفانه در استان البرز مدیریت روحانی در مسجد خیلی ضعیف است و مساجد به دست امنا مدیریت می شود افزود: این مسئله بر خلاف فرموده مراجع و رهبری است لذا درصدد اصلاح آن هستیم.,

وی به پراکنده بودن فعالیت کانون های فرهنگی و پایگاه های بسیج در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانده بسیج باید عضو رسمی هیات امنا باشد و ارکان مسجد بپذیرند کانون جز مسجد است و مصوب شده هیات امنا متشکل از امام جماعت، فرمانده بسیج، رییس کانون، امور بانوان و مدیریت مالی باشد.

, وی به پراکنده بودن فعالیت کانون های فرهنگی و پایگاه های بسیج در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانده بسیج باید عضو رسمی هیات امنا باشد و ارکان مسجد بپذیرند کانون جز مسجد است و مصوب شده هیات امنا متشکل از امام جماعت، فرمانده بسیج، رییس کانون، امور بانوان و مدیریت مالی باشد.,

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: هیچ مسجدی بدون نظارت امام جماعت نباید هزینه نکند اما بعضا شاهد بی انضباطی هم بوده ایم لذا در سال گذشته ۴۰ جلسه داشتیم و ۱۳ نفر عضو شورای سیاست گذاری شدند و تمام سیاست ها در مساجد در این مجمع مطرح می شود.

, حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: هیچ مسجدی بدون نظارت امام جماعت نباید هزینه نکند اما بعضا شاهد بی انضباطی هم بوده ایم لذا در سال گذشته ۴۰ جلسه داشتیم و ۱۳ نفر عضو شورای سیاست گذاری شدند و تمام سیاست ها در مساجد در این مجمع مطرح می شود.,

وی گفت: تودیع و معارفه امام جماعت مسجد تحت نظارت و کنترل شوراست است هر ماه دو جلسه داریم و ۲۰۰ مسجد در سال ۹۵ ساماندهی شدند و هیچ فرمانده بسیجی بدون نظارت امام مسجد عزل و نصب نخواهد شد.

, وی گفت: تودیع و معارفه امام جماعت مسجد تحت نظارت و کنترل شوراست است هر ماه دو جلسه داریم و ۲۰۰ مسجد در سال ۹۵ ساماندهی شدند و هیچ فرمانده بسیجی بدون نظارت امام مسجد عزل و نصب نخواهد شد.,

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه یکشنبه پیش رو همایش ائمه مساجد در تالار نژاد فلاح با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار می شود افزود: در البرز پیرو آمایش سرزمینی باید حداقل ۱۰۰ مسجد بسازیم و در شهر کرج ۹ شهرک داریم با ۵ هزار جمعیت که مسجد ندارند لذا تامین زمین و اهدا از طریق امام جمعه و کمک برای ساخت آنها از طریق مردم باید شکل گیرد.

, حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه یکشنبه پیش رو همایش ائمه مساجد در تالار نژاد فلاح با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار می شود افزود: در البرز پیرو آمایش سرزمینی باید حداقل ۱۰۰ مسجد بسازیم و در شهر کرج ۹ شهرک داریم با ۵ هزار جمعیت که مسجد ندارند لذا تامین زمین و اهدا از طریق امام جمعه و کمک برای ساخت آنها از طریق مردم باید شکل گیرد.,

رییس امور مساجد استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: امروز البرز نیاز به مسجد دارد لذا مردم این مرکز تحت اشراف امام جمعه را یاری کنند تا برای رسانیدن مساجد به مکان های تراز انقلاب اسلامی موفق شویم.

, رییس امور مساجد استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: امروز البرز نیاز به مسجد دارد لذا مردم این مرکز تحت اشراف امام جمعه را یاری کنند تا برای رسانیدن مساجد به مکان های تراز انقلاب اسلامی موفق شویم.,

 

,

امام جمعه محمدشهر مطرح کرد؛
سالروز ورود آزادگان به میهن"یوم الله" است / آمریکا هیچ گاه در ایران به اهدافش نرسیده است
به نقل از  «طنین شهر»، حجت الاسلام الهی، امام جمعه محمدشهر در خطبه های این هفته(26 مرداد)نمازجمعه ضمن اشاره به واقعه تاریخی کودتای عوامل آمریکا در ایران اظهار داشت: نقشه های شوم آمریکا ده ها سال است که در ایران بی نتیجه مانده و هر بار موفقیتی را کسب کرده موقتی بوده است.

, امام جمعه محمدشهر مطرح کرد؛
سالروز ورود آزادگان به میهن"یوم الله" است / آمریکا هیچ گاه در ایران به اهدافش نرسیده است
به نقل از  «طنین شهر»، حجت الاسلام الهی، امام جمعه محمدشهر در خطبه های این هفته(26 مرداد)نمازجمعه ضمن اشاره به واقعه تاریخی کودتای عوامل آمریکا در ایران اظهار داشت: نقشه های شوم آمریکا ده ها سال است که در ایران بی نتیجه مانده و هر بار موفقیتی را کسب کرده موقتی بوده است.
,
, سالروز ورود آزادگان به میهن"یوم الله" است / آمریکا هیچ گاه در ایران به اهدافش نرسیده است,
, طنین شهر,

وی افزود: در سال هایی که آمریکا یی ها با کودتا عوامل مزور خود را برایران مسلط کردند بیشترین ضربه به فرهنگ، دین و منابع ملی ایران وارد شد.

,

خطیب نماز جمعه محمدشهر به نقش امام خمینی (ره) در روشنگری ابعاد دشمنی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: امام (ره) نه تنها آمریکا را در ایران بلکه در کل منطقه به زحمت انداخت و این موضوع با وجود سربازان خط امام و رهبری همچنان ادامه دارد.

,

حجت الاسلام الهی با یادآوری نقش روحانیت در مقابله با خدعه های آمریکا تصریح کرد: بخشی از عقب ماندگی آمریکا در دستیابی به اهدافش منجر به روشنگری روحانیت و وجود آزادمردانی بوده است که در کنار آنها مبارزه می کردند.

,

وی در ادامه با گرامیداشت مقام آزادگان دوران دفاع مقدس افزود: 26 مرداد  و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مناسبتی فراموش نشدنی در تاریخ این مرز و بوم است.

,

حجت الاسلام الهی رشادت های اسرای ایران را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: استقامت اسرا مایه حفظ آبروی ملت اران بود و ملت ایران همواره در مقابل آنها و خانواده هایشان سر تعظم فرود می آورند.

,

خطیب نمازجمعه محمدشهر با یوم الله خواندن روز آزادی اسرای جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر قیام 15 خرداد و ورود آزادگان به میهن اسلامی ایام الله محیسوب می شوند و قرآن کریم صراحتا گرامیداشت ایام الله را در قرآن کریم سفارش کرده است.

,

وی در این خصوص افزود: با یادآوری ایام الله این مناسبت ها هرگز از یاد و خاطره مردم پاک نمی شود و می دانند که امنیت و آرامش خود را وامدار چه کسانی هستند.

,

خطیب نماازجمعه محمد شهر در پایان به لزوم آگاهی بخشی از ایثار رزمندگان و آزادگان به نسل جدید گفت: عزت اسرا و رزمندگان زمانی آشکار شد که صدام صراحتا به شکست در مقابل ایران اعتراف کرد و ما باید با یادآوری این وقایع پر غرور و با بهره از آزادگان و جانبازان به عنوان یادگاران جنگ فرهنگ شهادت و پاسداری از ایران اسلامی را رواج دهیم.

,

 

,

امام جمعه اشتهارد در خطبه های نماز جمعه:

,

مسئولین ساده زیستی را از باهنر و رجائی بیاموزند/ دست های پلیدی در کار است تا شهر به گونه ای دیگر جلوه دهد

, مسئولین ساده زیستی را از باهنر و رجائی بیاموزند/ دست های پلیدی در کار است تا شهر به گونه ای دیگر جلوه دهد,

به نقل از تات خبر، امام جمعه شهرستان اشتهارد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر مظهر دولت ساده زیست در نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: در هفته جاری با فرارسیدن شهریور ماه هفته دولت آغاز می شود که این ایام را به خادمین واقعی ملت عزیز تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم.

, تات خبر,
 
,

وی در ادامه افزود: مسئولین و دولت مردان باید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند تا نام آنها در تاریخ به عنوان خادمین نظام و ملت عزیز ثبت و ضبط شود و این دو شهید، نمونه ی کامل ساده زیستی دولت مردان اسلامی هستند.

,


حجت الاسلام خالقپرست بیان داشت: زمانی که روحیه ساده زیستی مسئولین کم رنگ شود و به سمت اشرافی گری و تجملات سوق پیدا کند، مسابقه بدست آوردن مال و ثروت از هر راهی ربا شمرده می شود و لطمه شدید را افراد پایین جامعه می خورند لذا از دولت محترم این انتظار است که هزینه ی نهاد ریاست جمهوری و دولت پایین گرفته شود.

,
,


وی با اشاره به اینکه مردم چشم شان به اعمال و رفتار ما مسئولین است، تصریح کرد: وقتی رهبر جامعه در پایین ترین سطح افراد جامعه زندگی می کند بقیه هم باید به ایشان اقتدا کنند، هفته دولت باید معرفی ویترین خدمات خادمین باشد، انتظار این است که بعد از تشکیل دولت و رأی اعتماد به کابینه در خدمت رسانی سرعت بیشتری را شاهد باشیم چرا که مردم منتظر عمل هستند تا حرف.

,
,


امام جمعه شهرستان تاکید کرد: امیدواریم که در این دوره جدید دولت، مردم واقعا طعم خدمت واقعی را بچشند و در زندگی خود خدمت را حس کنند و بیکاری، گرانی، تورم و بویژه رکود که مشکل اصلی این کشور است از بین برود.

,
,


وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه وضع فرهنگی شهر دارالمومنین مناسب نیست، خاطر نشان کرد: خبرهای خوبی از شهر به گوش نمی رسد، متاسفانه دست های پلیدی در کار است که می خواهند شهر را به گونه دیگری جلوه دهند، دوچرخه سواری زنان با این وضع نامناسب و وضع بد استخر شنا که فقط به فکر درآمد است، عدم رعایت مسائل اخلاقی در پارک ها، قلیان سراها، ساز و آواز عروسی ها در سطح شهر خیلی آزار دهنده است، آقایان مسئولین چاره ای کنید و مردم کمی بخود بیایید چرا که شهرتان در حال از دست رفتن است.

,
,


حجت الاسلام خالقپرست با اشاره به حمایت ترامپ از نژاد پرستان، عنوان داشت: وقتی کشوری که با ریختن خون صاحبان اصلی آن سرزمین یعنی سرخ پوستان بنا شود، نژادپرستی اساس تفکر بنیان گذاران این کشور است و امروز دوباره این جنایت هولناک در حال تکرار است.

,
,

 

,

امام جمعه اشتهارد اضافه کرد: خط عاشورا، امتداد طول تاریخ است و این خط از جوانان عاشورایی آغاز و به جوانان امروز ما رسیده است و محسن حججی ها نسل چهارم انقلاب و فرزندان امام خامنه ای عزیز هستند.

,


وی توضیح داد: بد به حال کسانی که با نگاه مادی به این حرکت نظر دارند و با شبهه افکنی و ایجاد تردید در بین مردم و بویژه جوانان نسبت به این راه مقدس ظلم روا می دارند، زنده نگه داشتن خط سرخ جهاد، کشور را در برابر هجمه های دشمن، مصون نگه میدارد.

,
,


حجت الاسلام خالقپرست در پایان ضمن تبریک سال روز ازداوج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: امروزه بیش از ۱۱ میلیون نفر دختر پسر آماده به ازدواج داریم که اگر دولت مردان و خانواده ها فکری نکنند باید منتظر فاجعه بود لذا ازدواج آسان راه نجات جوانان است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه