اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه لرستان مطرح شد

مسائل دفاعی و نظامی قابل مذاکره نیست / مجلس باید ورود کالاهای آمریکایی به کشور را ممنوع کند

مسائل دفاعی و نظامی قابل مذاکره نیست /  مجلس باید ورود کالاهای آمریکایی به کشور را ممنوع کند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمنان و در رأس آن ها آمریکا به دنبال تضعیف صنعت دفاعی ایران است لذا مسئولان باید با تمام توان از صنعت دفاعی پشتیبانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمدمیرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان ظهرامروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی،گفت: انصافا صلابت، استواری، همیت و غیرت در وجود این شهید نمایان است و ما را به یاد حضرت امام(ره) می اندازد که فرموده بود وقتی من را دستگیر کردند آن دو مامور می لرزیدند آن داعشی ملعون هم که این مدافع حرم را اسیر کرد می لرزد و اضطراب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که شهید حججی با صلابت،طمأنیه آرامش و غیرت را به رخ کشید و دشمن را ذلیل کرد و داعشی ها را به ستوه آورد،گفت: شهدای مدافع حرم موجب گسترش جبهه مقاومت اسلامی و شکست استکبارجهانی شدند.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به 28مردادماه سالروز کودتای انگلیسی-آمریکایی برای بازگرداندن محمدرضاشاه،خاطرنشان کرد: این کودتا ثمره اعتماد به آمریکا و انگلیس بوده است چراکه مصدق و آیت الله کاشانی ابتدا باهم بودند اما زمانی که عوامل بیگانه در دولت مصدق نفوذ پیدا کردند بین آن ها تفرقه ایجاد کردند و نتیجه این شد که مصدق پشتوانه دینی اش را از دست داد و آمریکا و انگلیسی دست به دست هم دادند و محمدرضا را به پادشاهی برگرداندند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که باید از این کودتا درس بگیریم،اظهار داشت: به دشمنان،آمریکا و انگلیس اعتماد نکنیم این که رهبرمعظم انقلاب این همه تاکید می کنند برای همین است چراکه به گواهی تاریخ هرموقع ما اعتماد کردیم ضرر کردیم لذا همیشه باید مواظب نفوذ بیگانگان باشیم.

,

 

,

به گفته وی مواظب تفرقه افکنان باشیم وحدت و انسجام را حفظ کنیم و بدانیم دشمن و شیطان در جایی هستند که تفرقه آن جاست.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به30مردادماه روز جهانی مسجد به علت آتش زدن مسجدالاقصی،گفت: اهمیت مسجد روشن است، مسجد سنگر فرهنگ، دین، ایمان و مقاومت است به همین دلیل صهیونیست ها مسجدالاقصی را آتش زدند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی مسجد را خاکریز اول انقلاب و نظام اسلامی ما دانست و گفت: انقلاب ما اگر به پیروزی رسید از مسجد شروع شد،مسجد خانه خدا و محل عبادت است.

,

 

,

وی با بیان این که مساجد ما مشکلات فراوانی دارند،عنوان کرد: هزارو 640مسجد شهری و روستایی در استان لرستان داریم که فقط 600مسجد آن ها امام جماعت دارند و بیش از هزار مسجد امام جماعت ندارند که مصیبت فرهنگی است یعنی سنگر بدون سنگربان است لذا مسئولان باید به امر مسجد اهتمام بورزند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به 800مسجد نیمه کاره در سطح استان،گفت: مسئولان باید همت کنند تا این مساجد درست شود و  بالاتر از همه این ها حضور در مساجد دارای اهمیت است لذا همه باید احساس مسئولیت کنند با محوریت بخشیدن به مساجد طراز اسلام و انقلاب برسیم.

,

 

,

وی با بیان این که 31مردادماه روز صنعت دفاعی در کشور نامگذاری شده است،تصریح کرد: صنعت دفاعی در ایران نماد اعتماد به نفس در جهت پیشرفت نظامی و دفاعی است، ایران اسلامی ثابت کرده که با تکیه بر توان داخلی صنعت دفاعی دشمن شکن به وجود آورده است.

,

 

,

به گفته وی مسائل دفاعی و نظامی قابل مذاکره نیست،ایران اسلامی هر چه از تجهیزات نظامی بدست آورده براساس حکم عقل و قوانین بین المللی بوده است.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این که دفاع حقوق اولیه ملت ها و حق حاکمیت هاست،اظهار داشت: هر دولت و حکومت باید برای دفاع از خود آماده باشد اگر امروز جمهوری اسلامی در تولید موشک جز اولین هاست درجهت دفاع از کشور است واین حق ایران اسلامی است و قابل مذاکره هم  نیست.

,

 

,

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: دشمنان و در رأس آن ها آمریکا به دنبال تضعیف صنعت دفاعی ایران است لذا مسئولان باید با تمام توان از صنعت دفاعی پشتیبانی کنند.

,

 

,

مجلس باید ورود کالاهای آمریکایی به کشور را ممنوع کند

, مجلس باید ورود کالاهای آمریکایی به کشور را ممنوع کند ,

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: بعد از تصویب تحریم های جدید علیه ایران، مسئولین شعارهای زیادی دادند که در برابر این تحریم ها پاسخ قاطعی خواهند داد اما بعد از این ماجرا مجلس طرحی را با عنوان مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه به تصویب رساندند در حالی که قبل از این مجلس قانون اقدام مناسب دولت در اجرای برجام را تصویب کرده بود که در راستای این قانون وضع هر گونه تحریم جدید و نقض برجام ،این کشور می تواند برنامه های هسته ای خود را توسعه دهد.

,

 

,

وی اضافه کرد: بخش هایی از این مصوبه جدید مجلس ضرورتی ندارد و در این راستا مجلس می تواند ورود کالاهای آمریکایی به ایران را ممنوع کند که با اجرای این طرح بازار ایران از وجود کالاهای آمریکایی نجات می یابد. 

,

 

,

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به کودتای 28مرداد افزود: کودتای28مرداد سال32لکه ننگی برای آمریکا محسوب می شود و این کودتا خسارت های بدی را به دنبال داشت،کودتایی که منجر به تاسیس ساواک در کشور شد و 40هزار مستشار آمریکایی وارد کشور شدند.

,

 

,

 به گفته وی از 28مرداد تا پیروزی انقلاب رژیم محمدرضا پهلوی مورد حمایت آمریکا و انگلیس بود و بعد از پیروزی انقلاب آ مریکا در صدد شکست انقلاب برآمدند و تلاش کردند و در این راستا توطئه های زیادی اجرا کردند که طراح همه توطئه ها آ مریکا بوده است.

,

 

,

 حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: وقتی دکتر مصدق چهره های مذهبی را از دست داد در واقع حامیانش از دست رفتند و جدایی مصدق از روحانیت سبب شد تا آمریکا و انگلیس بتوانند دولت مصدق را با یک کودتا سرنگون کنند.

,

 

,

 خطیب جمعه بروجرد با اشاره به 26مرداد سالروز ورود آ زادگان به وطن افزود: این روز یادآور ورود آزادگان به میهن اسلامی است،هنگامی که دشمن با حمایت استکبار برای ضربه زدن به نظام حمله کرد،جوانان زیادی برای دفاع از وطن و دین به میدان جنگ رفتند و با ایمان و انگیزه خود حسرت دستیابی به این خاک را بر دل دشمن گذاشتند.

,

 

,

به گفته وی ایستادکی و مقاومت آزادگان در برابر ظلم و کفر،برگ زرینی بود که حیرت جهانی را به دنبال داشت،آزادگانی که شکنجه های زیادی را در دوران اسارت تحمل کردند و بعد از سالها به وطن بازگشتند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه در ازنا ضمن تبریک سالروز بازگشت آزدگان به وطن اظهار داشت: 26 مرداد نماد بازگشت مقتدرانه آزداگان به میهن است.

,


وی افزود: آزادگان در زمان اسارت هر روز تحت شکنجه های سخت حزب بعث بودند و عین شهادت بوده است که این بزرگوران این سختی هایی را کشیده اند بازگو نمی کنند.

,
,


امام جمعه موقت ازنا با اشاره به اول شهریور روز پزشک گفت: ما به  خدمات و زحمات پزشکان میهن ارج مینهم و افتخار ما این است که در رتبه بالا از نظر علم پزشکی در جهان هستیم که قبل از انقلاب دکترهای کشور ما خارجی بودند و امروز از سراسر دنیا برای معالجه به پزشکان ما مراجعه می کنند.

,
,


وی به کودتای 28 مرداد اشاره و خاطر نشان کرد:۲۸مرداد آن روزی که دشمنان با حیله بر سر ملت ما کلاه گذاشتند و امروز خرسندیم ملت ما با بصیرت است و تجربه هایی زیادی را با گذشت زمان کسب نموده است.

,
,


صالحی با اشاره به پیوند مقدس و ساده حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: مشکل اصلی جوانان ما ازدواج است که امیدواریم توسط خانواده ها و حمایت دولت حل شود.

,
,


وی افزود: باید خانواده ها رسم و رسومات که با عقل مطابقت ندارند را رها کنند و براساس ازدواج برزگانمان از جمله پیوند آسمانی و ساده حضرت علی(ع) و فاطمه (س) ازداوج کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه