اخبار داغ

تلنگری از جنس تغییر؛

آهنگ تغییر مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل به صدا درآمد!

آهنگ تغییر مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل به صدا درآمد!
در روزهایی که کشاورزان اردبیلی در انتظار پرداخت شدن مطالباتشان از سوی دولت هستند، آهنگ تغییر مدیریت جهاد کشاورزی در اردبیل شنیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، در روزهایی که کشاورزان اردبیلی در انتظار پرداخت شدن مطالباتشان از سوی دولت هستند، آهنگ تغییر مدیریت جهاد کشاورزی در اردبیل شنیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

آهنگی که با اظهارات رضاکریمی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس انگار ریتم تندتری به خود گرفته است.

,

اظهاراتی تند و صریح که مشکلات کشاورزی استان در طی ده سال گذشته را نتیجه بی‌تدبیری مدیران این بخش عنوان می کند.

,

کریمی در گفتگو با تسینم اظهار کرد: مشکلات بخش کشاورزی استان اردبیل مربوط به بی‌تدبیری مدیران جهاد کشاورزی در 10 سال گذشته است.

,

عضو مجمع نمایندگان استان البته با بیان اینکه باید برای رشد و توسعه این حوزه در استان اردبیل "مدیران جهادی" وارد عمل شوند، انگار خود ساز تغییرات مدیریتی در بخش کشاورزی را کوک کرده و شاید در همین روزها و قبل از اینکه انتظارات کشاورزان برای دریافت طلبشان برآورده شود، شاهد تغییر و تحول در این حوزه باشیم.

,

کریمی ضمن نقد مدیریت جهاد کشاورزی اردبیل بر لزوم جوانگرایی در این حوزه نیز تاکید کرده است.

,

او می گوید: باید جوان‌گرایی و استفاده از مدیران کاردان و تخصصی مبنای کار جهاد کشاورزی باشد تا بخش کشاورزی اردبیل در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گیرد.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین نقدی بر حوزه بازرگانی و فروش محصولات کشاورزی داشته و انتظار دارد برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی انجام گیرد تا کشاورزان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

,

حال باید منتظر ماند و دید که آلبوم "تغییر مدیریتی " کریمی در حوزه کشاورزی در روزهای آینده تکمیل می شود یا...!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه