اخبار داغ

لزوم احداث پل عابر پیاده؛

صدای ترمزها کابوس دانشجویان/ کمربندی که جان دانشجویان را تهدید می کند

صدای ترمزها کابوس دانشجویان/ کمربندی که جان دانشجویان را تهدید می کند
پل عابر پیاده مقابل دانشگاه آزاد کهنوج جهت تامین ایمنی عابرین پیاده احساس می شود که بر همین اساس برای رفع این مشکل از طرف مسئولان در اسرع وقت ضروری به نظر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوبادعلیرغم وعده های تکراری مسئولان عدم احداث پل عابر پیاده روبروی دانشگاه آزاد کهنوج موجب شده هزاران دانشجو برای رسیدن به کلاسهای درس از کمربندی بگذرند که تاکنون سبب بروز سوانح دلخراشی برای دانشجویان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , شوباد, علیرغم وعده های تکراری مسئولان عدم احداث پل عابر پیاده روبروی دانشگاه آزاد کهنوج موجب شده هزاران دانشجو برای رسیدن به کلاسهای درس از کمربندی بگذرند که تاکنون سبب بروز سوانح دلخراشی برای دانشجویان شده است.,

قرار گرافتن دانشگاههای شهر کهنوج  در آن سوی کمربندی پرترافیک شهر کهنوج و عبور هزاران کامیون برون شهری از این معبر در شرایطی روی داده است که پل عابر پیاده که یکی از ابتدایی ترین خواسته های دانشجویان برای حفظ امنیت عبور و مرور از این معابر است وجود ندارد.

,

لزوم احداث پل های عابر پیاده بمنظور تسهیل در تردد شهروندان و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و بار ترافیکی بخصوص در معابری که به لحاظ وجود تقاطعات، سرعت بالای خودروها را شاهد هستیم، احساس می شود.

,

به طور مثال  دانشگاه آزاد کهنوج واقع در یکی از معابری است که در این راستا باید به آن توجه شود چرا که علاوه بر وجود تقاطع در این محل و قرار گرفتن در محل ورودی شهر کهنوج و دانشگاه، با ازدحام جمعیت بالایی روبرو است و عدم وجود پل عابر پیاده، روزانه این منطقه را با معضل ترافیک روبرو ساخته است.

,

پل‌های عابرپیاده در حفظ ایمنی جان عابران و شهروندان نقش موثری دارند چرا که از یک سو از تردد عرضی عابران از معابر جلوگیری می‌کنند و از سوی دیگر در روان‎‎سازی ترافیک نیز نقش موثری دارند.

,

حصارکشی مسیر دسترسی عابرپیاده و نصب پل در اطراف تقاطع‌های غیرهمسطح با توجه به سختی دسترسی عرضی به اطراف این تقاطع‌ها نیز از ضروریات است.

,

پل عابر پیاده مقابل دانشگاه آزاد کهنوج  ضرورتی است برای حفظ جان عابرین اما گاهی اوقات مسئولین به این قضیه کمتر توجه می کنند و بر اثر همین کم توجهی ها ممکن است  به علت نبود پل عابر پیاده دانشجوها دچار حادثه شدند.

, پل عابر پیاده مقابل دانشگاه آزاد کهنوج  ضرورتی است برای حفظ جان عابرین اما گاهی اوقات مسئولین به این قضیه کمتر توجه می کنند و بر اثر همین کم توجهی ها ممکن است  به علت نبود پل عابر پیاده دانشجوها دچار حادثه شدند.,
لازم به ذکر هست شهرداری به‌ عنوان مجری طرح، احداث پل هوایی را در اولویت کاری خود قرار دهد. در این راستا حمایت شورای شهر و شورای ترافیک را می‌طلبد.و شهر و شهروند برای رشد و تعالی به همدیگر نیاز دارند و اگر این نیاز متقابل تأمین شود می‌توان امیدوار بود که شهروند خوب و شهر ایدئال شکل ‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه