اخبار داغ

سانحه برخورد دوموتورسیکلت در دیشموک حادثه آفرید+تصاویر

سانحه برخورد دوموتورسیکلت در دیشموک حادثه آفرید+تصاویر
رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک از وقوع حادثه برخورد دو موتورسیکلت در روستای امامزاده میرسالار(ع)دیشموک خبر داد و گفت: دو راکب موتور سیکلت که حال یکی وخیم بوده؛ به دهدشت اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شهرستان کهگیلویه،علیرضا افروغ رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک از وقوع حادثه برخورد دو موتورسیکلت در روستای امامزاده میرسالار(ع) دیشموک خبر داد و گفت: دو راکب موتور سیکلت که حال یکی وخیم بوده؛ به دهدشت اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرستان کهگیلویه,

وی افزود: بعد از گزارش وقوع این سانحه در روستای امامزاده میرسالار(ع)، بلافاصله تیم های اورژانس به منطقه اعزام شد.

,

افروغ تصریح کرد: هر دو راکب موتورسیکلت از ناحیه سر و صورت صدمه دیده و حال یکی از راکبان که ۳۵ سال سن دارد؛ وخیم است.

,

رئیس مرکز بهداشت و درمان با انتقاد از ازدحام جمعیت مردم در هنگام وقوع چنین حوادثی در مرکز بهداشت و درمان دیشموک، گفت: در هنگام بروز حوادثی از قبیل تصادف، مردم رعایت کنند و بگذارند تیم پزشکی مرکز مراحل درمانی مصدومان را انجام دهد.

,

افروغ با بیان اینکه، امروز دقیقا در هنگام این حادثه، فقط یک آمبولانس در مرکز ,جود داشت، گفت: یکی از مصدومان این حادثه را با خودرو شخصی خویش تا قلعه رئیسی انتقال داده و با آمبولانس مرکز درمانی قلعه رئیسی به دهدشت اعزام کردیم.

,

رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک گفت: به دلیل استفاده قشر عظیمی از مردم این منطقه از موتورسیکلت و عدم رعایت نکات ایمنی راکبان، حوادث زیادی که برخی از آنها حتی منجر به مرگ می شود، را شاهد هستیم.

,

افروغ از راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی خواهش کرد تا در بحث استفاده راکبان  موتورسیکلت از کلاه ایمنی، تذکرات لازم را بدهند.

,

 

,
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه