اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد:

تسریع در راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در ملارد از الزامات است

تسریع در راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در ملارد از الزامات است
سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد ، سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد با حضور با حضور مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، جاوید رحیمی معاون بخشداری مرکزی ملارد، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملارد، با موضوع پذیرش معتادین در مراکز ترک اعتیاد، نگهداری و بازگشت آن ها به جامعه برگزار شد.
محمد آقابابایی مسئول آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد در این جلسه با اشاره به معتادین ترک داده شده و لزوم توجه به آنان گفت: مشکلات زیادی مربوط به زمان پس از ترک و بازگشت به جامعه با وجود مسائلی که در خانواده معتادین بهبود یافته هست وجود دارد. فقط مسئله ترک از نظر جسمی مهم نیست بلکه باید در خصوص بازگشت این افراد به جامعه و خانواده هم با کمک روانشناسان و مشاوران تمهیداتی صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد ، ,
,

مرتضی قربانی در این جلسه با اشاره به مسائل مربوط به ارجاع معتادین توسط نیروی انتظامی به مراکز ترک اعتیاد  ،  بر لزوم تسریع در راه اندازی کمپ بانوان با توجه به نیاز بالای شهرستان تاکید و به مشکلات مربوط به مراجعه بالا به "شلتر" در شهرستان ملارد اشاره داشت.

,

وی تصریح کرد: در صورت امکان اشتغال افراد معتاد پس از ترک و نیز وجود محل اسکان میتوان با جذب این افراد آنان را جهت شرکت در کلاسهای آموزشی ترغیب نمود. که رفع این مشکلات نیازمند همکاری هم جانبه ادارات شهرستان و شرکت آنان در جلسات کمیته بوده تا بتوانند به کمک یکدیگر اقداماتی را در این خصوص انجام دهند.

,

جاوید رحیمی معاون بخشدار مرکزی ملارد در این جلسه با اشاره به لزوم فرهنگ سازی نحوه برخورد با معتادین در جامعه اذعان کرد: جمع آوری ساده ترین کار است اما نگهداری و درمان مهمترین اقدام است. همچین برخورد جدی و محکم با پخش کنندگان مواد مخدر و جمع آوری آنها در نتیجه دسترسی کمتر افراد به مواد و نیز فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاهها با کمک مشاوران، اساتید و غیره و احداث گرمخانه و افزایش شلتر در سطح شهرستان میتواند اقدامات خوبی باشد.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه