اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

شهید حججی اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید/استکبار به‌دنبال سلب هویت ماست

شهید حججی اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید/استکبار به‌دنبال سلب هویت ماست
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: شهید حججی صلابت و اقتدار ایران اسلامی را باری دیگر به رخ جهانیان کشید و این نشان دهنده ضرورت توجه به مسئله ایثار، شهامت و شهادت در جامعه و مبارزه با تروریست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، بختیار محمدی، کارشناس مسائل فرهنگی اظهار کرد: تداوم، استمرار و همچنین ریشه های بلند و تنومند انقلاب اسلامی با مقاومت و ایثار و شهامت مدافعان حرم عجین شده و با روح بزرگ انسان های آزاده و جان برکف شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, کوثرخبر,

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردان بی ادعایی بودند که به اسارت، لباس آزادگی پوشاندند و حال مدافعان حرمی هستند که بی پروا با نمایش اقتدار و ایستادگی خود دشمنان را اسیر شهامتشان کرده اند.

,

این کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد: شهید حججی هم همچون رزمندگان دروان دفاع مقدس، نشات گرفته از واقعه عاشورا، صلابت و اقتدار ایران اسلامی را باری دیگر به رخ جهانیان کشید و این نشان دهنده ضرورت توجه به مسئله ایثار، شهامت و شهادت در جامعه و مبارزه با تروریست است.

,

محمدی با بیان اینکه استکبار تشنه سلب هویت ما است، افزود: اینکه برخی ها صدای دشمن می شوند، طبل رسوایی استکبار را می کوبند و در بحث دفاع از حرمین و مقاومت در برابر دشمن منفعل عمل می کنند یقین داشته باشید که خود فروخته اند و حتی نمی دانند که چگونه خود را اسیر خواسته های دشمن کرده اند.

,

کارشناس مسائل فرهنگی اضافه کرد: با وجود چنین تفکرات مسموم و خصمانه که از سوی دشمن خط دهی می شوند و بی قانونی را در جامعه ترویج می دهند، بحمدالله مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر کفار، ایستادگی مدافعان حرم و شهادت مقتدرانه شهید حججی‌ها، حجت را بر همگان تمام کرده است؛ این اصل بر گرفته از روحیه جهادی و مقاومت و از خودگذشتگی بوده و انتقال فرهنگ انقلابی از دفاع مقدس به نسل های امروز نظام اسلامی است تا همچون گذشته با صلابت در منطقه مطرح شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه