اخبار داغ

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب:

روحیه شهادت طلبی هیچ گاه خاموش نمی شود

روحیه شهادت طلبی هیچ گاه خاموش نمی شود
امام جمعه رودبارجنوب گفت: روحیه شهادت طلبی هیچ گاه خاموش نمی شود شهادت شهید محسن حججی متاثر از جریان کربلاست، این را خود خارجی ها می گویند چرا که به چشمان خود دیدند کربلا بار دیگر تکرار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در مراسم بزرگداشت شهیدحججی با بیان اینک عزت و بزرگی ما مدیون کلمه شهید است، اظهار کرد: در دنیا انقلاب زیاد شده است تاریخ نهضت های زیادی را پشت سر گذاشته است اما آن جریانی که می درخشد و تحرک می دهد و هیچ گاه خاموش نمی شود شهادت و روحیه ی شهادت طلبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

وی با بیان اینکه شهادت ابا عبدالله یک آتشی است در دل مومنین که این آتش خاموش نشدنی است، افزود: هشت سال دفاع مقدس متاثر از جریان کربلا است.

,

امام جمعه رودبار جنوب با تاکید بر اینکه شهادت شهید محسن حججی متاثر از جریان کربلا است، ادامه داد: این را خود خارجی ها می گویند چرا که به چشمان خود دیدند کربلا بار دیگر تکرار شد.

,

حجت الاسلام گروهی با اشاره به اینکه شهید حججی این را در عمل نشان داد، اضافه کرد: نحوه اسارت و شهادت این شهید، همگان را به یاد امام حسین (ع) و عاشورا در سال ۶۱ هجری انداخت.

,

وی عنوان کرد: شهید حججی از تفکر حسینی آن هم برای دفاع از زینب کبری (س) که پیام آور عاشورا بود، دفاع کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی تصریح کرد: وقتی این صحنه ها را در تاریخ نگاه می کنیم ما را به یاد این آیه و الذین قتلو ولا تحسبن قتلوا انداخت.

,

امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به اینکه شهادت شهید حججی دنیا را تکان داد، اظهار کرد: شهادت شهید محسن حججی ایران را متحد کرد.

,

وی بیان کرد: کدام جریان انقلابی می تواند صحنه شهادت را ببیند و بی تفاوت باشد این حیات طیبه است.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شهدا به گردن همه بشریت حق بزرگی دارند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه