اخبار داغ

با یک پیروزی پرگل رقم خورد؛

شروع طوفانی نماینده کاشمر در لیگ فوتبال خراسان رضوی

شروع طوفانی نماینده کاشمر در لیگ فوتبال خراسان رضوی
هفته اول لیگ دسته اول فوتبال استان خراسان رضوی با پیروزی پر گل استقلال کاشمر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر از سری مسابقات لیگ دسته اول استان خراسان رضوی دیدار  دو تیم «استقلال کاشمر» و «وحدت نصرآباد تربت جام» است که عصر جمعه در ورزشگاه آزادی کاشمر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

در این بازی نیمه اول را دو تیم با احتیاط شروع کرده و بیشتر به محک یکدیگر پرداختند و علی‌رغم موقعیت‌های فراوانی  که تیم استقلال روی دروازه حریف داشت بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیده و دو تیم راهی رختکن شدند.

,

 

,

نیمه دوم که معمولا نیمه مربیان نام دارد را استقلال کاشمر طوفانی آغاز کرده و بازیکنان این تیم توصیه‌های داود دانش‌دوست، مربی کاربلد خود را به خوبی در زمین ارائه کرده و توانستند حاکم بلامنازع زمین باشند.

,

 

,

داود دانش‌دوست با تغییر تاکتیک و جابجایی مهره‌ها باعث بهبود وضعیت تیم شده و در نهایت حملات تیم به نتیجه رسیده و در دقیقه 50 بازی اولین گل این دیدار توسط کاظم خوشه‌چین وارد دروازه تیم وحدت شد.

,

 

,

بازیکنان کاشمر با این گل انگیزه زیادی پیدا کردند و توانستند در نیمه دوم بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرده که با خوش شانسی تیم وحدت و البته جاگیری خوب دروازبان این تیم و دفاع آن‌ها، توپ استقلالی‌های کاشمر تبدیل به گل نشد؛ اما تیم استقلال با خلاقیت بازیکنان خود و هدایت عالی مربی‌اش، تواست پنج بار دیگر دروازه حریف را توسط کاظم خوشه‌چین، سجاد محمدزاده، امید اکبری و رضا انوری باز کرده و وحدت تربت جام تنها در دقیقه 80 موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهد و در نهایت این بازی با نتیجه شش بر یک به سود استقلال کاشمر به پایان رسیده تا این تیم با روحیه مضاعف به دیدار حریفان بعدی خود برود.

,

 

,

شایان ذکر است بازیکنان تیم کاشمر به مربیگری داود دانش‌دوست و سرپرستی محمد عیلخانی را رضا رضوانی، رضا انوری (کاپیتان)، رضا غفاری، رضا کریمی، سجاد محمدزاده، حسین قلی‌نیا، امید اکبری، علی حیدریان، علی بیابانی، کاظم خوشه‌چین و مهدی سجادیان تشکیل دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه