اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

افراد در حصر باید از شرایط موجود تمکین کنند/ نباید علیه مملکت و نظام جو ایجاد شود

افراد در حصر باید از شرایط موجود تمکین کنند/ نباید علیه مملکت و نظام جو ایجاد شود
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: باید اگر گرفتاری یا مشکلی هم وجود دارد، از طریق مسئولین امنیتی کشور پیگیری شود و شرایط را به سمتی نبرند که علیه مملکت ونظام جو ایجاد شود لذا نباید به این مسائل دامن زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به خبر اعتصاب غذای یکی از سران فتنه که در حصر به سر می برد گفت: قطعا مطابق تصمیم مسئولین عالی رتبه نظام و براساس مصلحت هایی که ایجاد می کرد، این افراد در چنین شرایطی قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اعتصاب غذا در واقع شاید برای بیان مطالبی است که قابل رسیدگی و بررسی است و نظام به آن رسیدگی می کند و درصورت لازم ترتیب اثر می دهد.

,

وی اظهار داشت: استفاده از این فضا وشرایط علیه منافع نظام به مصلحت نیست؛ آنها به عنوان کسانی که زمانی سابقه ای در نظام و انقلاب داشتند باید از شرایط موجود تمکین کنند.

,

کمالی پور خاطرنشان کرد: باید اگر گرفتاری یا مشکلی هم وجود دارد، از طریق مسئولین امنیتی کشور پیگیری شود و شرایط را به سمتی نبرند که علیه مملکت ونظام جو ایجاد شود لذا نباید به این مسائل دامن زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه