اخبار داغ

رئیس حوزه هنری کُردستان خبر داد:

راهیابی فیلم ساز کُردستانی به نمایندگی از ایران در جشنواره جهانی فیلم‌های کلمبیا

راهیابی فیلم ساز کُردستانی به نمایندگی از ایران در جشنواره جهانی فیلم‌های کلمبیا
رئیس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم کوتاه مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور به بخش فیلم‌های کوتاه هفتمین دوره این جشنواره راه پیدا کرد و با فیلم‌هایی از کشورهای : آرژانتین، اسپانیا، سوئیس، مکزیک، شیلی، پرو، هند، روسیه، برزیل و مراکش به رقابت خواهد پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با آفتاب دل اظهار کرد: فیلم کوتاه مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور به بخش فیلم‌های کوتاه هفتمین دوره این جشنواره راه پیدا کرد و با فیلم‌هایی از کشورهای : آرژانتین، اسپانیا، سوئیس، مکزیک، شیلی، پرو، هند، روسیه، برزیل و مراکش به رقابت خواهد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل ,

 

,

وی گفت: مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در شرف از هم پاشیدن است.

,


وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های محیط زیستی کلمبیا20 تا 24 سپتامبر برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: همچنین فیلم کوتاه "مردی که یادش می رفت نفس بکشد" به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای کرمانشاه نیز راه پیدا کرده است. این فیلم که از تولیدات حوزه هنری کردستان می باشد چهارمین ساخته سامان حسین پور در سمت نویسنده و کارگردان است، تصویربرداری و تدوین این فیلم را زانیار لطفی عهده دارد بود.

,
,

 

,

گفتنی است؛ اولین حضور فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد در مصر بود و این فیلم چهارمین ساخته حسین پور محسوب می شود، وی تاکنون آثارش در صد ها جشنواره ملی و بین المللی اکران گردیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه