اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)شهر کاکی:

شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد

شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد
عبدالله اسکندری فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) شهر کاکی با اشاره به اظهار نظرهای ناصواب در خصوص حضور رزمندگان در سوریه و عراق گفت : تخطئه کسانی که در خط مقدم مقاومت حضور دارند ناشی از عدم آگاهی آنان به الفبای عزت و امنیت است و شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ترنم دشتی عبدالله اسکندری فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) شهر کاکی در آیین بزرگداشت شهیدمدافع حرم محسن حججی با اشاره به شهادت این شهید والامقام گفت : شهادت شهید حججی هوای کشور را معطر به شمیم شهادت کرد و چشمان خواب زده بسیاری را هوشیار و بیدارساخت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی  حضور رزمندگان در صدها کیلومتر دورتر از مرزها را ،استراتژی نظام برای مقابله با جریان تفرقه و تکفیر دانست و گفت: اگر امروزامثال شهید حججی ها ، صدها کیلومتر دورتر در جبهه سوریه می جنگند به خاطر این است که ما شاهد تجاوز و تعدی در آبادان و خرمشهرمان نباشیم .

,

 

,

اسکندری با اشاره به اظهار نظرهای ناصواب در خصوص حضور رزمندگان در سوریه و عراق گفت : تخطئه کسانی که در خط مقدم مقاومت حضور دارند ناشی از عدم آگاهی آنان به الفبای عزت و امنیت است وشهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد .

,

 

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)شهر کاکی خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی قبل از اینکه نماد صلابت و عزت یک ملت شود ، جهادگری به تمام معناست که کارجهادی و خدمت در مناطق محروم در زندگی ایشان پررنگ است و ادامه راه این شهید جز با خدمت بیشتر و کار جهادی تر امکان پذیر نیست .

,

اسکندری "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" را مرامنامه و مانیفست تشیع در حفظ عزت و آزادگی دانست و گفت : شهید محسن حججی با شهادت خود نشان داد که سرباختن پیش محبوب محدود به زمان و مکان نمی شود و در همه اعصار جاریست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه