اخبار داغ

مروری بر تاریخ؛

ایجاد دو قطبی مردم و حاکمیت پروژه ای مهم که در انتخابات اجرایی شد/ اصلاح طلبان، وحدت شکنان ِ مدعی وحدت

ایجاد دو قطبی مردم و حاکمیت پروژه ای مهم که در انتخابات اجرایی شد/ اصلاح طلبان، وحدت شکنان ِ مدعی وحدت
آراء قابل توجه اهل سنت در انتخابات برای این جریان حائز اهمیت بوده و برای حفظ این ظرفیت در تلاش می باشند. ایجاد دو قطبی بین اهل سنت و حاکمیت همواره بi عنوان پروژه ای مهم در انتخابات توسط جریان اصلاحات اجرایی شده و در آینده نیز به دنبال تدوام اجرای این پروژه خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سر و صدای پر حجم و زیاد اصلاح طلبان  با محوریت موضوع وحدت ملی با هدف اعمال فشار بر نظام جهت رفع حصر از سران فتنه و مطرح نمودن موضوعاتی در گذشته مانند موضوع آشتی ملی و ... توسط سران این جریان، در ظاهر، نشان دهنده تلاش اصلاح طلبان برای کمک به  نظام با تقویت وحدت ملی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

 به موازات اقدمات فوق و با تمرکز بر موضوع جذاب و مقبول (وحدت ملی) مرتبا بر توجه به اهل سنت و دغدغه حفظ حقوق آنها در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرده و خود را ناجی اهل سنت در برابر حاکمیت معرفی می نمایند تا بتوانند در قالب موضوعاتی مانند وحدت ملی، آشتی ملی،  وحدت شیعه و سنی و ... در جلب افکار عمومی جهت تعمیق اقدامات سیاسی و تحقق اهدافشان بیش از پیش توفیقاتی را  کسب نمایند.

,

سراجیان درمطلب ارسالی به سپاس؛ نوشت: سابقه این جریان، نشان می دهد که تلاش های اصلاح طلبان در سال های گذشته همواره در مسیر آسیب زدن به وحدت ملی بوده که اوج اقدامات وحدت شکن آنان،  در فتنه 88 برای همگان مشهود بوده است.

, سپاس؛,

آراء قابل توجه اهل سنت در انتخابات برای این جریان حائز اهمیت بوده و برای حفظ این ظرفیت در تلاش می باشند. ایجاد دو قطبی بین اهل سنت و حاکمیت همواره بعنوان پروژه ای مهم در انتخابات توسط جریان اصلاحات اجرایی شده و در آینده نیز به دنبال تدوام اجرای این پروژه خواهند بود.

,

آخرین اقدام هدفمند اصلاح طلبان که با استقبال و همراهی ضد انقلاب نیز توام شده است، موضوع عدم دعوت از مولوی عبدالحمید به مراسم تحلیف رییس جمهور بدون در نظر گرفتن اصل موضوع و واقعیت های موجود در این مراسم بوده است بطوریکه  حجم گسترده ای از تخریب ها را با هدف ایجاد اختلاف بین اهل سنت و حاکمیت (این بار با حمله به مجلس شورای اسلامی ) آغاز کردند.

,

این در حالی بود که به گفته یکی از نمایندگان فراکسیون امید در مراسم تحلیف از هیچ یک از علمای شیعه، ائمه جمعه شیعه و .... دعوت بعمل نیامده است و طبیعتا دعوت از علمای اهل تسنن  هم صورت نپذیرفته است.

,

این قبیل اقدامات وحدت شکن توسط مدعیانی که دم از تقویت وحدت می زنند مسبوق به سابقه بوده و در آینده نیز  اتخاذ مواضع و انجام اقدامات سوء علیه وحدت ملی از سوی این جریان متصور خواهد بود، چرا که حیات جریان اصلاحات و طیف های وابسته به آن، به اقدماتی است که در ایجاد و تعمیق اختلاف و شکل گیری فضاهای دو قطبی اثرگذار خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه