اخبار داغ

بخشدار مرکزی خاش:

۴ ایستگاه گیرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی خاش نصب و راه اندازی شد

۴ ایستگاه گیرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی خاش نصب و راه اندازی شد
بخشدار مرکزی خاش گفت: 4 ایستگاه گیرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی خاش نصب و راه اندازی شده است که در هفته دولت رسماً افتتاح و به بهره داری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: طی دو هفته اخیر با نصب تجهیزات در  دو منطقه پشت کمال و سنگان، اهالی مناطق فوق و مناطق همجوار آن قادر به دریافت شبکه های دیجیتال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما , تفتان ما ,

وی با بیان اینکه از سال اخیر تاکنون تا ۴ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در بخش مرکزی راه اندازی شده است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که 4 نقطه دیگر بخش مرکزی خاش از جمله مرز روتک نیز تا پایان سال تحت پوشش این شبکه ها قرار بگیرد.

,

شجاعی با بیان اینکه سیستم های دیجیتال مناطق  سنگان و پشت کمال رسماً در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: مناطقی از پشتکوه و کارواندر و کوه سفید در برنامه اجرایی راه اندازی این شبکه ها هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان روستایی از مشاهده برنامه های تولیدی شبکه های سراسری و استانی محرومند، در تلاش هستیم با تامین حداقل امکانات نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

, .,

بخشدار مرکزی خاش گفت: در سال اخیر نیز  اهالی منطقه بلوچ آباد پشت کوه بخش مرکزی و روستاهای اطراف از این نعمت که حدود 18 هزار نفر ساکن این مناطق بودند شبکه های دیجیتال سیما را دریافت کردند.

, .,

وی اذعان کرد: برخی از نقاط روستایی این بخش مانند شوگه، تلگزی، خان بی بی و غیره از پوشش برنامه های صدا و سیما محروم هستند که به زودی این مشکلات رفع خواهد شد.

,

شجاعی اظهار کرد: زیرساختهای تلویزیون دیجیتال با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی سازمان صدا و سیما و همکاری های شهرستان  فراهم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه