اخبار داغ

استان بوشهر میزبان ۱۳ شهید می شود

استان بوشهر میزبان ۱۳ شهید  می شود
نماینده کمیته مفقودین ستاد نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: مراسم استقبال از ۱۱ شهید گمنام و ۲ شهید با نام با حضور مسئولین ارشد استانی، خانواده معظم شهداء یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در فرودگاههای بوشهر و عسلویه انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سرهنگ احمد موحد نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهداء صفا و صمیمیت به مردم هدیه می دهند، گفت: با ورود شهدای هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن شهدای مدافع حرم بوی عطری در شهرها می پیچد و صفا و صمیمیتی بین مردم ایجاد می کند که در هیچ کجای دنیا و در هیچ مراسمی نمی توانیم آن را احساس کینم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

نماینده کمیته مفقودین ستاد نیروهای مسلح در استان بوشهر اظهار کرد: مراسم استقبال از 11 شهید گمنام و 2 شهید با نام  با حضور مسئولین ارشد استانی، خانواده معظم شهداء یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در فرودگاههای بوشهر و عسلویه انجام می شود.

,

موحد افزود: بعد از اجرای مراسم استقبال با برنامه ریزی که صورت گرفته است مراسم وداع و تشییع شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله در بوشهر، مسجد جامع اخند شهرستان عسلویه و تیپ حضرت امیر در روستای بنه گز شهرستان تنگستان برگزار و شرکت برای همه عموم مردم در این مراسمات ازاد است.

,

وی با اشاره به محل خاکسپاری این گلگون کفنان، عنوان کرد: تعداد 5 شهید در بوستان شغاب شهر بوشهر، دو شهید در منطقه دوم دریایی سپاه، سه شهید در روستای اخند عسلویه و یک شهید در ناوتیپ حضرت امیر بنه گز به صورت همزمان خاکسپاری خواهند شد.

,

نماینده کمیته مفقودین ستاد نیروهای مسلح در استان بوشهر تصریح کرد: با ورود 11 شهید گمنام دو شهید تازه تفحص شده استان بوشهر که هویت شان به تازگی مشخص شده مورد استقبال قرار خواهد گرفت که یکی از این شهدا پاسدار و دیگر بسیجی است.

,

وی ادامه داد: یکی از این دو شهید شناسایی شده که بعد از 31 سال پیکر پاک و مطهرش به میهن بازگشت بنام شهید مهدی اندرواژ از شهدای مفقود الاثر شهر بردستان که روز گذشته خبر شهادتش را به خانواده آن شهید داده شد و مراسم خاکسپاری روز 31 مردادماه هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام محمدتقی(ع) در گلزار شهدای بردستان برگزار خواهد شد.

,

فرازی از زندگی نامه شهید مهدی اندرواژ

, فرازی از زندگی نامه شهید مهدی اندرواژ,

شهید مهدی اندرواژ فرزند غلام‌حسین در خانواده‌ای متعهّد و متدیّن در شهرستان دیر دیده به جهان گشود. وی در کنار تحصیل علوم متداول، با عشق  خدمت به اسلام به فراگیری علوم حوزوی همت گماشت.

,

در طول دوران دفاع مقدس و روزهای خدایی عشق و حماسه و شهادت و ایثار بارها به جبهه رفت و در کنار تبلیغ و ارشاد به عنوان رزمنده و مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر به انجام وظیفه پرداخت. 

,

سرانجام در تاریخ 65/10/4 در منطقه‌ی عملیاتی "ام‌الرصاص" هنگام عملیات کربلای 4 سرمست از شمیم شهادت و نسیم وصل جانان شربت شهادت نوشید و به خیل عاشقان الله پیوست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه