اخبار داغ

فرمانداری که رئیس هیئت فوتبال شد

فرمانداری که رئیس هیئت فوتبال شد
بعد از کش و قوس ها فراوان درتغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان بوکان در نهایت و با تعین سرپرست جدید حاشیه های این هیت وارد فاز جدیدی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،بعد از کش و قوس ها فراوان درتغییر رئیس هیئت فوتبال شهرستان بوکان در نهایت و با تعین سرپرست جدید حاشیه های این هیت وارد فاز جدیدی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

صبح روز جمعه و بعد از کناره گیری رئیس سابق هیئت فوتبال بوکان، فرماندار بوکان در حکمی از سوی رئیس هیئت فوتبال استان به عنوان سرپرست جدید این هیئت انتخاب شد.

,

هر چند حکم ابلاغ آن به گفته ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان به علت حضور نداشتن فرماندار در بوکان به زمان دیگری موکل شده است ولی این تغییر می تواند آبستن حاشیه های بسیاری برای ورزش محبوب بوکانی ها باشد.

,

حاشیه های که از اواخر سال ۹۵ و با اعلام برکناری سعید شوکتی از سوی ریاست ورزش و جوانان شهرستان کلید خورد و با مخالفت هیئت فوتبال استان با این تغییر و تحولات به اوج خود رسیدو در نهایت با به روی کار امدن فرماندار بوکان به عنوان رئیس جدید هیئت وارد فاز جدیدی شد.

,

هر چند در این تغییر و تحول سیاسی نکات مبهم زیادی وجود دارد ولی آنچه در نهایت سبب شد تا سعید شوکتی بعد از حضوری ۸ ساله در هیئت فوتبال سکان آن را به فردی دیگری واگذار کند تصمیمات پشت پرده مسئولان ارشد شهرستانی و اداره کل ورزش و جوانان استان بود که با معرفی فرماندار شوکتی را در رودربایسی قرار دادند او را مجبور به استعفا کردند.

,

هرچند نقد های بسیاری بخصوص در حوزه فوتبال پایه بر مدیریت سعید شوکتی بر هیئت فوتبال شهرستان طی ۸ سال گذشته وجود دارد اما اینکه در مهم ترین برهه تاریخ فوتبال بوکان، سیاسی ترین مدیر شهر با مشغله های فراوان کاری جایگزین مدیری فوتبالی شود خود سبب ایجاد حرف و حدیث های فراوانی را در میان اهالی فوتبال شده است.

,

همگان به خوبی می دانند با وجود مشکلات عدیده شهرستانی فرماندار بوکان هیچ زمانی برای ریاست بر هئیت فوتبال را ندارد و بر همین اساس و به احتمال فراوان وی بعد از بازگشت به بوکان استعفا خواهد داد تا فرد مورد نظر مدیران ورزش شهرستان بر صندلی ریاست هیئت فوتبال تکیه بزند هر چند در صورت ماندگاری فرماندار در این پست نیز باز و به علت مشغله کاری وی، فرد دومی مسئولیت هیئت فوتبال را بر عهده خواهد گرفت و این یعنی انتصابی فرمایشی در فوتبال بوکان برای چند روز.

,

اکنون و با ایجاد این تغییر و تحولات مهمترین سئوال ورزش دوستان بوکانی به میزان نفوذ پذیری مسئولان اداره ورزش و جوانان در میان هیئت های ورزشی شهرستان بر می گردد که آیا انان تا چه اندازه در تغییر و تحولات هیئت ها می توانند بدون اکتفا به مسئولان استانی و شهرستانی می توانند نقش ایفا کنند؟ و یا ایا در شهر فوتبال خیز بوکان به جز فرماندار هیچ شخص دیگری توان اداره هیئت فوتبال این شهرستان را نداشت که دست به دامن مسئولان ارشد شهرستانی شدید و یا اینکه بتنهایی توان برکناری رئیس یک هیئت را نداشتید؟

,

در نهایت باید گفت مقصود این جستار، نفی نکات مثبت حضور مدیر سیاسی در فوتبال بوکان نیست زیرا مدیر سیاسی بویژه فرماندار با پشتوانه قوی می توانند از نظر سخت افزاری برطرف کننده بسیاری از مشکلات فوتبال این شهر باشد ولی در کل باید گفت چنین شخصیت های هیچگاه چندان فرصتی برای حضور و نظارت بر هیئت فوتبال را ندارد و عملا با حضور چنین شخصیت های آن ورزش راهی جز شکست را طی نخواهد کرد که امید است هرچه زودتر پازل برکناری رئیس فوتبال با حضور مدیری فوتبالی به پایان برسد تا فوتبال دوستان بوکانی با خیالی اسوده نظاره گر تلاش تیم های این شهرستان در رقابت های کشوری و استانی باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه