اخبار داغ

مدیر نوسازی قالیباف گزینه‌‌ی اصلاح‌‌طلبان در برابر نجفی!/ آیا فتح‌‌اللهی به اولویت دوم خود می‌‌رسد؟

مدیر نوسازی قالیباف گزینه‌‌ی اصلاح‌‌طلبان در برابر نجفی!/ آیا فتح‌‌اللهی به اولویت دوم خود می‌‌رسد؟
فتح‌‌اللهی که از سال 78 تا 82 در شهرداری تبریز مشغول فعالیت بود و بعدها در شهرداری تهران به خدمت خود ادامه داد، حالا با اصرار اصلاح‌‌طلبان به بازگشت به تبریز مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، به آغاز شورای پنجم تبریز چیزی نمانده و باتوجه به گرایشات سیاسی اکثریت اعضاء، امکان روی کار آمدن شهرداری اصلاح‌‌طلب دور از تصور نیست اما این احتمال نیز وجود دارد شهردار فعلی تبریز همچنان ابقاء شود و فردی مسئولیت امور شهری را در دست گیرد که چندان اهل سیاست و ملحق گشتن به دعواهای بین‌‌جناحی نمی‌‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در حال حاضر در بین گزینه‌‌های سکان‌‌داری شهرداری تبریز بیشتر نام نجفی بر سر زبان‌‌هاست و در فضای رسانه‌‌ای اسامی دیگر کاندیداهای مستحق مطرح نشده لیکن بر اساس گفت‌‌وشنودها، عبادالله فتح‌‌اللهی که از سال 78 تا 82 مدیریت شهرداری تبریز را برعهده داشت، مهره‌‌ی اصلی اصلاح‌‌طلبان در برابر صادق نجفی به شمار می‌‌رود.

,

فتح‌‌اللهی که در حال حاضر در شهرداری تهران جزو مدیران سطح یک محسوب می‌‌شود و سابقه فعالیت با قالیباف را در کارنامه‌‌ی خود دارد، مدت‌‌هاست تبریز را به مقصد تهران ترک کرده و به همین علت از مسایل شهری که پیش‌‌تر شهردار آن بود، غافل مانده است لذا به نظر می‌‌رسد احتمال استمرار حضور او در تهران بیشتر از احتمال سفرش به تبریز باشد.

,

از سویی دیگر مطرح شدن فتح‌‌اللهی به‌‌عنوان یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری تبریز، از او چهره‌‌ای پرطرفدار می‌‌سازد تا ترکیب جدید شورای شهر تهران و شهردار پایتخت به ابقاء او رضایت دهند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، فتح‌‌اللهی چیزی را از دست نداده و می‌‌تواند در صورت جلب نظر اکثریت اعضاء شورا به اولویت دوم خود، یعنی شهرداری تبریز دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه