اخبار داغ

محبی‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

«آخوندی» حبس شبکه ریلی را شکست/ وزیر شجاع می‌خواهیم

«آخوندی» حبس شبکه ریلی را شکست/ وزیر شجاع می‌خواهیم
نماینده میاندوآب در مجلس با بیان اینکه ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حبس شبکه ریلی را شکست و این یکی از اقدامات اساسی و استراتژیک وی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (شنبه پارلمان) در سخنانی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: متأسفانه ما به دنبال توسعه نیستیم بلکه توسعه طلبیم این گونه نیست که وقتی می‌گوییم هدف ما گسترش بخش ریلی کشور است، همه مسئولان متوجه این هدف باشند و در راستای این هدف اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی افزود: ما وزیری می‌خواهیم که شجاعت داشته باشد، سطح تصمیم‌گیری ما هنوز در هیجان و احساس متوقف است و شیپور به خاطر خدا نواخته نمی‌شوند.

,

نماینده میاندوآب در مجلس، تصریح کرد: اگر فراکسیون امید به خاطر اصلاح‌طلبی به یک وزیر رأی دهد، شیپور به خاطر خدا نواخته نشده و ما هم اگر در فراکسیون ولایی به وزیری که به درد کشور می‌خورد، رأی ندهیم باید پاسخگو باشیم.

,

محبی‌نیا تأکید کرد: جدای از حمل‌ونقل، آقای آخوندی برای تصمیماتی که در هیأت دولت گرفته می‌شود نیز از خودش کارایی دارد، یکی از اقدامات اساسی و استراتژیک آقای آخوندی، شکستن حبس شبکه ریلی است که در برنامه ششم توسعه هم به آن اشاره شده، آقای آخوندی نمی‌خواهد شبکه ریلی کشور فقط در مرزها محفوظ شود. 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 84 میزان تلفات جاده‌ای 27 هزار نفر بود اما این رقم در سال 95 به 15 هزار و 900 نفر کاهش یافته است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه