اخبار داغ

با سخنرانی آیت‌الله خاتمی؛

دومین یادواره شهدای زرندیه برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای زرندیه برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه در هفتم شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، از برگزاری دومین یادواره شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از مقام شهید و شهادت، و تجلیل و تکریم خانواده شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره است. برگزاری این چنین برنامه‌هایی علاوه بر تاثیرگذاری معنوی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زر خبر,

وی دفاع مقدس را نماد استقامت و پایداری مردم دانست و افزود: تضمین استقلال کشور، تولد استراتژی نوین دفاعی، اثبات مظلومیت ایران، رشد روابط سیاسی و دیپلماتیک با سایر کشورها و شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان گفت: دومین یادواره 432 شهید شهرستان زرندیه روز سه‌شنبه 7 شهریورماه ساعت 17 در مسجد جامع علی‌ابن ابیطالب(ع) شهر مامونیه با حضور آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

,

سرگرد پاسدار مهجوری تصریح کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره‌ها در واقع تلنگری به خودمان در ایستادگی و پایداری در راه شهدا و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.

,

وی به برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده برای یادواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اجرای ماکت عملیاتی، برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، برپایی کارگاه‌های هنری، اجرای نمایش خیابانی و... در کنار مراسم اصلی یادواره تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد توجه علاقمندان واقع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه