اخبار داغ

وقتی موارد ایمنی رعایت نمی شود؛

افزایش سقوط خودرو به کانال‌های آب کشاورزی در پارس آباد + عکس

افزایش سقوط خودرو به کانال‌های آب کشاورزی در پارس آباد + عکس
افزایش روزافزون حوادث سقوط خودرو به کانال‌های آب کشاورزی شهرستان پارس آباد مغان این روزها به یک سریال تکراری تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، افزایش روزافزون حوادث سقوط خودرو به کانال‌های آب کشاورزی شهرستان پارس آباد مغان این روزها به یک سریال تکراری تبدیل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

علی رغم اینکه در این مناطق، اراضی کشاورزی بسیاری وجود دارد،کانال‌های آبیاری فاقد حفاظ در این مناطق ایجاد شده است؛  مخصوصا کانال‌های آب موجود در جاده که اصلاح نمی‌شوند و تصادفات در این نقاط بسیار زیاد است.

,

با اینکه سقوط به داخل کانال آب، تاکنون حوادث فراوانی را موجب شده است و هر از گاهی شاهد داغدار شدن خانواده ها در این اتفاقات هستیم اما متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولین در جهت ایمن سازی کانال های حریم جاده صورت نگرفته است.

,

البته این روزها آمار تصادفات سقوط خودرو در کانال‌ آب شهرستان پارس آباد مغان نیز بالا رفته است؛ سقوط پژو پارس، کامیون تانکر آب و پراید و ... به کانال های آبی طی دو، سه روز گذشته رخ داده است.

,

کانال های آب فاقد ایمنی در مسیر جاده همواره آبستن حوادث مختلف هستند و این مسئله نه تنها در پارس آباد بلکه در منطقه مغان همواره یکی از دغدغه‌های اهالی بوده است، چرا که عدم آشنایی برخی رانندگان با مسیرهای این منطقه، همواره سلامتی شهروندان و مسافران را تهدید می کند.

,

 

,

 

,

//

, //,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه