اخبار داغ

تغییر در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش

تغییر در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش از ایجاد تیپ‌های هجومی، نیروی مخصوص و واکنش سریع در برابر تهدیدات نوظهور و شیوه‌های نوین جنگ در سطح این نیرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تحولات سازنده در نیروی زمینی به جهت چابک‌سازی نیروها اظهار داشت: در سال 96 نیروی زمینی را وارد یک تحول بزرگ و عمیق کردیم و ان شاالله در آینده با یک چهره متحول شده از این نیرو مواجه می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این نیرو در ابعاد مختلف ساختاری و سازمانی و هم در بعد تجهیزات و تسلیحات دفاعی وارد یک تحول عمیق شده است.
,
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این تحولات مبتنی بر رویکرد نگاه به آینده است و این رویکرد ما را بر این تحول مصمم‌تر می‌کند و از طرفی  آن چیزی که ما را مکلف به این تحولات می‌کند بیانات حضرت آقا است؛ که فرمودند از فرمانده نیروی زمینی تلاش و کوشش در ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها بمنظور پاسخگویی به نیازهای عملیاتی مورد انتظار است. لذا این امر مبارک حضرت آقا، ما را مکلف کرد تا نیروی زمینی را در مسیر تحول و تغییر به یک نیرو با قدرت تحرک و تهاجم بالا قرار دهیم.
,

وی ادامه داد: حضرت آقا همچنین فرمودند که نیروی زمینی باید شایستگی تحمیل رزم نزدیک زمینی را به دشمن احراز کند و ما برای اینکه به فرمان ایشان جامع عمل بپوشانیم طرح های تحولی را در این حوزه نوشتیم و اکنون در مسیر اجرای این تحولات حرکت می‌کنیم.
,
,

امیر حیدری در پایان تصریح کرد: به عنوان مثال ساختار و سازمان یگان‌های پیاده و تکاوری را عوض کردیم تا بتوانیم به نیازهای عملیاتی روز در آینده پاسخگو باشیم و در برابر تهدیدات نوظهور و شیوه‌های جدید جنگ تیپ‌های متحرک هجومی، تیپ‌های واکنش سریع و تیپ‌های نیروی مخصوص را بوجود آوردیم و امروز نیروی زمینی که از قدرت تحرک و تهاجم برخوردار است را در اختیار داریم.
,
,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه