اخبار داغ

ابراهیمی در موافقت با وزیر پیشنهاد صنعت:

شریعتمداری مورد تائید اصناف و اتحادیه‌هاست

شریعتمداری مورد تائید اصناف و اتحادیه‌هاست
نماینده شازند در مجلس وزیر پیشنهادی صنعت را مورد تائید اصناف و اتحادیه‌ها خواند و گفت: شریعتمداری ارتباط خوبی با مقامات نظام دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه 28 مرداد) و در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت،‌ معدن و تجارت با اشاره به اینکه خدمات و سوابق اجرایی این وزیر پیشنهادی بر کسی پوشیده نیست به برشماری برخی از آنها پرداخت و گفت: از جمله دلایل موافقت من با آقای شریعتمداری خصوصیات اخلاقی و عملکردی ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه شریعتمداری ارتباط خوبی با نهادهای گوناگون و مقام‌های نظام دارد از وی به عنوان فردی باتجربه و آشنا به مسائل بازرگانی و اقتصادی نام برد و گفت: ایشان می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی موفق باشد.

,

ابراهیمی درک والای شریعتمداری از حوزه کاری صنعت، معدن وتجارت را یادآور شد و با اشاره به اینکه این وزیر پیشنهادی مورد تائید اصناف و اتحادیه‌هاست، گفت: آقای شریعتمداری در رقابت‌پذیری و کیفی‌سازی به حوزه‌های صنعت و بازرگانی باور دارد.

,

وی با ذکر اینکه شریعتمداری در بسیاری از طرح‌های کلان اجرایی کشور نقش داشته است و در حوزه تخصصی وی خبره است، افزود: ایشان به واسطه ارتباط مستقیم با ایرانیان خارج از کشور زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خارجی به کشور شده است.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بر کاهش سهم دولت در اقتصاد، تلاش برای ارزش افزوده بیشتر و پیگیری جدی ایران برای الحاق به سازمان تجارت جهانی به عنوان برخی رئوس برنامه‌های شریعتمداری نام برد و گفت: 70 درصد از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با برنامه‌های بالادستی منطبق و 30 درصد دیگر همسو هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه