اخبار داغ

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه دیر:

شهید حججی با عمل کردن به دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد

شهید حججی با عمل کردن به دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دیر گفت: شهید حججی با عملیاتی کردن دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صابر حاجی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با اشاره به اینکه یکی از معیارهای انسان والا در اسلام تقوی و عملیاتی کردن آن است اظهار داشت: شهید حججی با عملیاتی کردن دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد.وی گفت: خون این شهید بزرگوار در رگ های تاریخ تزریق شد و برای ملت ما بیداری و هوشیاری جدید و برای جوان های ما الگوی تازه ای بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

حاجی زاده افزود: شهید حججی دارای اخلاص بود و با خون خود تحولی در قلوب همه مردم جهان ایجاد کرد.مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دیر گفت: جوانان ما اجازه نخواهند داد اسلحه این شهید روی زمین بماند، آنها در هر زمان و مکانی برای دفاع از مظلوم آماده‌اند و در دفاع از اسلام و انقلاب ثابت قدم خواهند بود.

,

وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام سه معیار شاخص برای ارزیابی انسان های والا معرفی می کند افزود: علم، فهم و درک یکی از این معیارهای مهم است که اسلام معرفی کرده و در قرآن کریم نیز بر اهمیت آن تاکید شده است.

,

صابر حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد: انسانی که تمام وجود، حرکات، فعالیت و تلاش خود را معطوف به دستورات و خواست الهی کرده باشد بی تردید در پیشگاه خداوند برتر از هر ایل و طایفه و قبیله ای است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه