اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فارس؛

مردم منتظر عملی شدن وعده ها در دولت دوازدهم هستند

مردم منتظر عملی شدن وعده ها در دولت دوازدهم هستند
مسئول بسیج دانشگاه آزاد کازرون گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم مردم منتظر عملی کردن وعده های انتخاباتی از سوی شما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ سجاد رئیسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در خصوص رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت بیان کرد:وزرایی که از مجلس رای اعتماد می گیرند بدانند که در برابر تک تک افراد جامعه مسولیت دارند و باید هر چه در توان دارند جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی گفت:امروز کشور در چند عرصه مهم خصوصا عرصه های فرهنگی و اقتصادی دارای مشکلاتی است و به نظر میرسد که کارهایی که تا کنون از سوی مسولین مربوطه انجام گرفته نتوانسته است آنچنان که باید و شاید برطرف کنند مشکلات باشد.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: اقای رئیس جمهور و وزرای محترم بدانید که مردم منتظر عملی کردن وعده های انتخاباتی از سوی شما هستند که می توان از  رفع مشکل بیکاری و مسکن و... نام برد.

رئیسی در ادامه گفت :برای برطرف کردن برخی مشکلات فقط کافیست به نقاط ضعف دولت یازدهم نگاهی کرد و آنان را برطرف کرد و نقاط قوت را نیز بیش از پیش تقویت کرد و این کار با مدیرانی که روحیه جهادی دارند بسیار راحت تر صورت می گیرد.

سجاد رئیسی اظهار داشت: یکی از مشکلات دولت یازدهم این بود که به ظرفیت های داخلی توجه قابل توجهی نداشت در حالی که راه حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است و یا اینکه در بحث اقتصاد و اشتغال نتوانست کارهای موثر و کارآمدی را انجام دهد.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان بیان داشت: حال باید دید که دولت دوزادهم در فرصت چهارساله خود تا چه اندازه میتواند به وعده هایی ک در مناظرات انتخاباتی به مردم داده است جامه عمل بپوشاند و خدماتی مناسب با جایگاه مردم جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه