اخبار داغ

شهری که دیگر زیبا نیست/

مصیبتی به نام جوی ها و سطل های زباله متعفن در میاندوآب

مصیبتی به نام جوی ها و سطل های زباله متعفن در میاندوآب
گزارش ها و اظهار نظر بسیاری از مردم از واقعیتی تلخ حکایت دارد بطوری که بسیاری از مردم میاندوآب از وضعیت نامناسب جوی های آب که پر از زباله شده و نیز بوی تعفن و بد سطل های زباله کثیف، گله مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، میاندوآب، این روزها دیگر رنگ و بویی از میاندوآب یکی دو سال پیش ندارد، میاندوآبی که سرسبزی و طراوات از در و دیوارش نمایان بود، میاندوآبی که می شد حس خوب زندگی را در آن تجربه کرد، میاندوآبی که بوی زباله از سر کوچه هاش را کمتر می دیدی و میاندوآبی که حداقل در ظاهر و برای مدتی هم که شده، مصیبتی به نام زباله و جوی های بدبو و سطل های زباله نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

اما این روزها، بوی بد زباله ها و سطل های زباله ای با بوی بد و تعفن آنها، صدای مردم و حتی مسئولان  را  نیز در آورده است و هر روز شاهد مطرح شدن موضوعاتی در این زمینه در محافل مختلف هستیم.

,

نارضایتی مردم از بوی تعفن زباله ها در کنار خیابان ها و سطل های زباله

,

گزارش ها و اظهار نظر بسیاری از مردم از واقعیتی تلخ حکایت دارد بطوری که بسیاری از مردم میاندوآب از وضعیت نامناسب جوی های آب که پر از زباله شده و نیز بوی تعفن و بد سطل های زباله کثیف، گله مند هستند.

,

یکی از شهروندان در این زمینه می گوید: از شهری که یک سال بدون شهردار باشد، بیش از این انتظاری نمی رود و امیدواریم که مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

,

, ,

شهروند دیگری نیز با گله مندی از وضعیت موجود می گوید: بی شهردار بودن شهر از یک طرف و عدم رعایت برخی از شهروندنماها هم از طرف دیگر، سبب این معضل شده است.

,

وی می افزاید: شستشوی سطل های زباله وظیفه شهرداری است که باید انجام شود ولی برخی هستند که نسبت به نظافت شهری بی خیال بوده و زباله ها را به جای سطل زباله در خیابان یا جوی ها می ریزند که کار خوبی نیست و سبب این می شود تا شهر به وضعیت فعلی درآید.

,

این شهروند می گوید: البته عدم رعایت توسط برخی از افراد نمی تواند، توجیهی برای وضعیت فعلی شهر باشد.

,

جماعتی که معنی شعار “شهر ما، خانه ما “را درک نکرده اند

,

باید گفت که رسیدگی به سطل های زباله و شست و شوی آنها یکی از بدیهی ترین وظایف شهرداری ها است، اما در مورد انباشت زباله در جوی های آب، برخی از شهروندان نیز دخیل بوده و متاسفانه عده ای هستند که هنوز معنی شعار “شهر ما، خانه ما “را درک نکرده اند و یا شاید هم در محیط منزل و خانه خود رفتار غیر متناسب با بهداشت فردی و اجتماعی دارند یعنی زباله را به جای اینکه در سطل آشغال بریزند در محلی که نشسته اند رها کرده و در کوچه، خیابان و جوی آب می ریزند و نسبت به نظافت و تمیزی در محیط خانه خود بی توجه هستند.

,

, ,

انتقاد امام جمعه میاندوآب از وضعیت شهری

,

وضیعیت نامناسب شهری، امام جمعه میاندوآب را هم در خطبه های نماز جمعه به واکنش واداشت تا وی از این موضوع انتقاد کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با انتقاد نسبت به وضعیت شهری میاندوآب، اظهار کرد: مگر می شود شهری یک سال بدون شهردار باشد؟ وضعیت جوی ها و خیابان ها مورد نارضایتی مردم شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید نسبت به این وضع پاسخگو باشند، گفت: اگر نمی توانند اجازه دهند تا مردم خودشان شهر را اداره کنند، حدود یک سال است که شهردار نداریم و نمی دانیم درد مردم را به چه کسی بگوییم، حکم یکی خشک نشده، دیگری می آید و آنها هم نمی دانند که چه باید بکنند.

,

, ,

مردم چشم انتظار، میاندوآب زیبا

,

داشتن شهری زیبا با سیمایی عاری از زباله بیش از هر چیز نیازمند همت متولیان امر و مدیریت صحیح شهری بوده و جمع‌آوری اصولی و به موقع زباله‌ها می‌تواند تا حدودی در راستای رفع این مشکل راهگشا بوده و لذت قدم زدن در خیابان‌های شهری میاندوآب را به خاطره‌ای زیبا در اذهان مردم تبدیل کند، چیزی که حداقل انتظار مردم از متولیان امر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه