اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

معرفی کابینه پیر بر خلاف وعده های انتخاباتی است/سرنوشت برجام جوان مرگ در هاله ای از ابهام

معرفی کابینه پیر بر خلاف وعده های انتخاباتی است/سرنوشت برجام جوان مرگ در هاله ای از ابهام
محمد زبیری گفت: با معرفی این کابینه به مجلس ما شاهدیم که بسیاری از شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور در همین ابتدای کار خلاف واقع ازآب در آمد و وعده های متنوع انتخاباتی تاریخ مصرفشان به همین جا ختم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر، محمد زبیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص معرفی کابینه جدید به مجلس توسط دولت گفت: با معرفی این کابینه به مجلس ما شاهدیم که بسیاری از شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور در همین ابتدای کار خلاف واقع ازآب در آمد و وعده های متنوع انتخاباتی تاریخ مصرفشان به همین جا ختم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زبیری ادامه داد: قبل از انتخابات رئیس جمهور تاکیدات فراوانی در مساله جوانگرایی و حضور زنان در بدنه دولت داشت و اینطور که معلوم است هیچ کدام از آن وعده ها جامه عمل نپوشیده و دولت پیر همچنان زمام امور را باید به دست بگیرد.

,

این فعال دانشجویی تاکید کرد: نکته جالب آنجاست که طیف وسیعی از حامیان و موافقان دولت از نوع انتخاب کابینه راضی نبوده و این مهم را علنی در روزنامه ها و سایت های خبری خود بیان می کنند و جالبتر اینکه روحانی هیچ وقعی تا کنون به این اعتراضات ننهاده است.  

,

وی افزود: سخن گفتن از فشارها در رابطه با معرفی وزیر زن از سوی رئیس جمهور می تواند شروع دوباره ای به حواشی گذشته باشد و روحانی به شدت باید از این رفتار اجتناب کند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تحریم‌های جدید که از آنها به عنوان مادر تحریم‌ها یاد می‌کنند، تاکید کرد: بعد از اینکه این تحریم ها از سوی آمریکا اعمال شد متاسفانه شاهد واکنش درخور توجهی از طرف دولت نبوده ایم و سرنوشت برجام جوان مرگ و ناکام در هاله ای از ابهام است.

,

زبیری خاطرنشان کرد: اگر دولت بخواهد در راستای اهداف انقلاب و نظام توفیق داشته باشد قطعا به یک کابینه توانمند، با انگیزه، جوان و کارآمد نیاز دارد و نقش مجلس در انتخاب این کابینه بسیار حائز اهمیت است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه