اخبار داغ

روز خوب ورزش جغتای؛

برتری نمایندگان «جغتای» در رشته‌های فوتسال و فوتبال در برابر حریفان خود

برتری نمایندگان «جغتای» در رشته‌های فوتسال و فوتبال در برابر حریفان خود
آخرین جمعه مردادماه سال جاری را می توان به دلیل برتری نمایندگان «جغتای» در رشته‌های فوتسال و فوتبال در برابر حریفان خود، یکی از روزهای خوب ورزشی برای شهرستان جغتای در رقابت های استانی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام جغتای، آخرین جمعه مرداد ماه سال جاری را می توان یکی از روز های خوب ورزشی برای شهرستان جغتای در رقابت های استانی نام برد، چرا که علاوه بر برد شیرین نمایندگان این شهرستان در برابر حریفان خود در رشته های فوتبال و فوتسال، خبر دعوت از دو نوجوان فوتسالی به اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان نیز بر سر زبان ها افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

پیروزی تیم فوتبال کیوان شهرستان جغتای در برابر تیم اتحاد تربت جام در رقابت های لیگ دسته یک استان با نتیجه دو بر یک و راهیابی تیم امید محمد آباد به نمایندگی از فوتسال شهرستان به مرحله دوم رقایت های استانی با برتری هفت بر یک مقابل تیم مرکز تجاری گناباد دستاورد ورزش شهرستان جغتای در آخرین جمعه مردادماه به شمار می روند.

,

 

,

دعوت از امید محمد آبادای و امید صابر زاده، دو عضو تیم فوتسال امید محمدآباد به اردوی استعداد یابی تیم ملی دیگر اتفاقی بود که روز گذشته انتشار اخبار آن در فضای مجازی شهرستان جغتای کام مردم را شیرین کرد.

,

, , ,

یادآور میشود: تیم فوتبال بیتای جغتای که در دور قبل رقابتهای لیگ دسته یک استان نایب قهرمان شده بود، در این دوره با تغییر نام ناشی از تغییراسپانسر، با عنوان تیم کیوان در این رقابتهای شرکت کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه