اخبار داغ

سید رضا نریمانی:

تصویر شهید حججی بعد از ماجرای سلفی نمایندگان یک اتفاق ساده نبود/ حتی آن نمایندگان مجلس هم از کرده خود پشیمان شدند

تصویر شهید حججی بعد از ماجرای سلفی نمایندگان یک اتفاق ساده نبود/ حتی آن نمایندگان مجلس هم از کرده خود پشیمان شدند
سیدرضا نریمانی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی اظهار داشت: شهادت این شهید بزرگوار بعد از ماجرای سلفی گرفتن برخی نمایندگان در مجلس یک اتفاق ساده نبوده؛ بلکه به زعم بنده این اتفاق خواسته خدای متعال بوده تا آن نمایندگان به اشتباه کار خود پی ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا نریمانی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز، با اشاره به شهادت شهید سرافراز محسن حججی اظهار داشت: شهادت این شهید بزرگوار بعد از ماجرای سلفی گرفتن برخی نمایندگان در مجلس با خانم موگرینی یک اتفاق ساده نبوده؛ بلکه به زعم بنده این اتفاق خواسته خدای متعال بوده تا آن نمایندگان به اشتباه کار خود پی ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
وی افزود: این حرکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بسیار حرکت اشتباهی بود که رفتند و با کسی عکس یادگاری گرفتند که کشور آنها، با بدعهدی خود نسبت به برجام کشور عزیزمان ایران را در فشار و تحریم قرار دادند.
, وی افزود: این حرکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بسیار حرکت اشتباهی بود که رفتند و با کسی عکس یادگاری گرفتند که کشور آنها، با بدعهدی خود نسبت به برجام کشور عزیزمان ایران را در فشار و تحریم قرار دادند.,
 
,
این مداح اهل بیت خاطرنشان کرد: در مقابل و بعد از اشتباه نمایندگان مجلس، عکس شهید محسن حججی در اسارت نیروهای داعشی در شبکه های اجتماعی پخش شد؛ همانطور که دیدیم این شهید بزرگوار در اسارت داعشی ها و هنگام گرفتن عکس حتی خم به ابروی خود نیاورد و با شهادت خود باعث اتحاد بیش از پیش میان ملت ایران و سایر ملت های مسلمان منطقه شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: با شهادت این شهید مظلوم تحولات زیادی در کشور رخ داد و باعث شد که همگی به خودمان بیاییم و بدانیم که چرا و چگونه ما با این امنیت رسیدیم. بنده فکر میکنم حتی آن نمایندگان مجلس هم از کرده خود پشیمان شدند و به عظمت خون این شهدا پی بردند و آن دسته ای از مردم و مسئولان هم که متوجه نشدند تا قیامِ قیامت متوجه نخواهند شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه