اخبار داغ

مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت:

کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از شریعتمداری حمایت می‌کند

کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از شریعتمداری حمایت می‌کند
نماینده اراک در مجلس با اشاره به اینکه شریعتمداری تنها وزیر پیشنهادی است که در برنامه خود اهداف کمی آورده است، گفت: کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از وزیر پیشنهادی صنعت حمایت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه نوبت صبح پارلمان در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از وی حمایت می‌کنند، گفت: آقای شریعتمداری با سایر وزرای پیشنهادی هماهنگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از اعتقاد شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی سخن گفت و با اشاره به رویکرد این وزیر پیشنهادی به سرمایه‌گذاری خارجی، تشکیل کنسرسیوم‌ها، اقتصاد صادرات‌محور، شرکت‌های دانش‌بنیان، اعتقاد راسخ به برنامه ششم توسعه، توجه به اشتغال روستاها و مبارزه با قاچاق کالا، اظهار داشت: آقای شریعتمداری در حوزه بازرگانی شایستگی‌های خود را اثبات کرده و به حوزه صنعت و معدن نیز عنایت ویژه داشته است.

,

مقدسی به توجه شریعتمداری نسبت به جوانگرایی و بهره‌گیری از تحصیلکردگان و زنان شایسته در سطوح مدیریتی اشاره کرد و گفت: آقای شریعتمداری تنها وزیر پیشنهادی است که در برنامه خود اهداف کمی آورده است.

,

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از عملکرد محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، گفت: انتظار است وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم تحول اساسی در این سه حوزه کشور ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه