اخبار داغ

امام جمعه زهک:

فتنه با فریب عوامل داخلی شکل می گیرد/ کودتای 28 مرداد تاریخ زنده ایران است

فتنه با فریب عوامل داخلی شکل می گیرد/ کودتای 28 مرداد تاریخ زنده ایران است
امام جمعه زهک گفت: یکی از دسیسه هایی که امروز آمریکا به کار گرفته است، دست دوستی دراز کردن به سوی ایران است، در این مسیر باید هوشیار بود تا به بهانه تعامل با دنیا تاریخ را یک بار دیگر تکرار نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: کودتای 28 مرداد ماه طرحی از سوی مقامات آمریکایی و انگلستانی بود که  سرانجام نفوذ خود را به ایران انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای هیرمند؛ ,

وی افزود: در این بین اعتماد مقامات ایرانی به آمریکایی ها باعث شد تا این نفوذ رقم بخورد و درس عبرتی برای آیندگان شود، اما از آنجایی باید امروز بیم داشت که  برخی از مسئولین با اعتماد به آمریکایی ها تاریخ را تکرار کنند.

,

امام جمعه شهرستان زهک تصریح کرد: آمریکا همواره در صدد نفوذ به ایران بوده است، لذا راه های مختلفی را برای انجام این نفوذ انجام داده اند، در طول انقلاب اسلامی با درایت مقام معظم رهبری راه های نفوذ تاکنون به روی این کشور شیطان صفت بسته مانده است.

,

وی ادامه داد: لذا یکی از دسیسه هایی که امروز آمریکا به کار گرفته است، دست دوستی دراز کردن به سوی ایران است، در این مسیر باید هوشیار بود تا به بهانه تعامل با دنیا تاریخ را یک بار دیگر تکرار نکنیم.

,

حجت الاسلام خدری خاطر نشان کرد: کودتای 28 مرداد نمونه بارزی از اهداف شوم آمریکا در ایران بود، در طول انقلاب اسلامی نیز بارها با فریب افرادی خودفروخته سیاست مداران آمریکایی در ایران آشوب ایجاد کردند که یک نمونه آن را می توان به فتنه سال 88 اشاره کرد.

,

امام جمعه شهرستان زهک بیان داشت: فتنه همواره با فریب عوامل داخلی رخ می دهد، اما اگر راه ولایت را در پیش بگیرند، هیچگاه آمریکا جرات نگاه کردن به این کشور را نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه