اخبار داغ

مستندی که به زودی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما خواهد رفت

ماجرای جذاب رهایی یک مدافع حرم از چنگال تروریست‌ها

ماجرای جذاب رهایی یک مدافع حرم از چنگال تروریست‌ها
مستند «فرار از درعا» که به ماجرای اسارت و فرار سید علی جعفری از رزمندگان مدافع حرم تیپ فاطمیون از چنگال تروریست های جبهه النصره اختصاص دارد مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی از برخی شبکه‌های سیمای ملی به نمایش در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «فرار از درعا» که به ماجرای جذاب و واقعی تهیه نقشه فرار یکی از اسیران افغانستانی دربند جبهه النصره می‌پردازد، مراحل نهایی تولید خود را پشت سر گذاشته و به زودی برای پخش از شبکه‌های تلویزیون آماده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

علی بیطرفان کارگردان این مستند گفت: داستان مستند «فرار از درعا» به ماجرای اسارت و فرار سید علی جعفری از رزمندگان مدافع حرم تیپ فاطمیون از چنگال تروریست های جبهه النصره اختصاص دارد و در آن با استفاده از بازسازی برخی از صحنه‌ها و همچنین تصاویر آرشیوی تلاش کرده‌ایم، حال و هوای این رزمنده و ایده‌هایی که برای رهایی از زندان داشته است را به نمایش بگذاریم.

,

 

,

این کارگردان مستند ادامه داد: فرآیند تهیه نقشه فرار از زندان تروریست‌های سوریه، حدود شش ماه زمان می‌برد و این نقشه در نهایت موجب آزادی وی و بازگشت به کشور می‌شود.

,

 

,

بیطرفان شیوه آشنایی خود با سوژه مستند «فرار از درعا» را اتفاقی خواند و اظهار کرد: برای تولید کاری با یک همکار افغان فعالیت داشتم که در گپ و گفتگوهای حین کار متوجه شدم، یکی از بستگان او به نام سید علی جعفری، اخیراً توانسته با به کار گیری ایده‌های خلاقانه از چنگال تروریست ها در سوریه رها شود و همین مسأله جرقه ساخت مستند «فرار از درعا» را در ذهن من شکل داد.

,

 

,

گفتنی است مستند 42 دقیقه ای «فرار از درعا» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی بیطرفان، در مرکز رسانه‌ای عهد تولید شده و آماده پخش از رسانه ملی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه