اخبار داغ

فرماندار کوثر:

690 نفر از شهروندان کوثری در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کردند

690 نفر از شهروندان کوثری در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کردند
فرماندار کوثر گفت: در ایام برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، شاهد همکاری بسیار سازنده بین ادارات بودیم که نتیجه آن نیز، مشارکت 690 نفره شهروندان در جشنواره بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر گفت: بخش عمده هزینه خدمات و فعالیت‌های کتابخانه‌ای از محل نیم درصد پرداختی شهرداری‌ها تأمین می‌شود که لازم است این نهاد ها در پرداخت این سهم اندک ولی حیاتی مسائل و مشکلات فرهنگی مربوط به کتابخانه ها را مرتفع سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

علیپور اضافه کرد:  دهیاری‌ها و بخشداری نیز می بایست برای ارتقای سطح کیفی کتابخانه های روستائی فیروز و زرج‌آباد تلاش کنن؛ چرا که فعالیت کتابخانه‌های عمومی در مناطق روستائی، برکات فرهنگی بیشماری برای جامعه و روستائیان در پی دارد.

,

فرماندار کوثر همکاری بین ادارات شهرستان کوثر در جشنواره رضوی را کم نظیر توصیف کرده و عنوان کرد: در ایام برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، شاهد همکاری بسیار سازنده بین ادارات بودیم که نتیجه آن نیز، مشارکت 690 نفره شهروندان  در جشنواره بود.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت فرماندار و همکاری اعضای انجمن در برنامه‌های کتابخانه‌ای، جشنواره کتابخوانی رضوی را سمبل همکاری‌ های فرهنگی ارگان‌های اجرائی برشمرد و گفت: نقش مدارس در برنامه‌های فرهنگی و کتابخانه‌ای نقش موثری در انتقال فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

,

رباب عزیز خوانی خاطر نشان کرد: برای داشتن نسل کتاب خوان و آگاه، نیازمند برنامه‌ریزی جهت ترغیب نوآموزان و دانش‌آموزان به سمت کتاب و مطالعه هستیم.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل‏، راه اندازی کتابخانه عمومی سیار برای مناطق روستائی دورافتاده را راهکار مناسبی برای ارائه خدمات دانسته و خواستار مساعدت فرمانداری در این خصوص شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه