اخبار داغ

شهردار جغتای انتخاب شد

شهردار جغتای انتخاب شد
بیش از یک هفته مانده به شروع رسمی فعالیت اعضای پنجمین شورای اسلامی شهر جغتای، بر اساس انتخابات صورت گرفته بین اعضای منتخبان مردم، شهردار این شهر انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، بیش از یک هفته مانده به شروع رسمی فعالیت اعضای پنجمین شورای اسلامی شهر جغتای، بر اساس انتخابات صورت گرفته بین اعضای منتخبان مردم، شهردار این شهر انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

اخبار موثق دریافتی حاکی از انتخاب سید محمود قاضی پور یکی از سه گزینه نهایی برای تصدی مسئولیت شهرداری شهر جغتای، با کسب چهار رای موافق از میان مجموع پنج رای می باشد.

,

 

,

سید محمود قاضی پور که معاونت شهردار پیشین این شهر را در کارنامه خود دارد، در حالی به عنوان شهردار آینده جغتای انتخاب شده است که نام دو نفر دیگر یعنی حمید صالحی، شهرداری سابق و همچنین ایرج دادخواه، معاون آموزش و پرورش جغتای نیز در میان گزینه های نهایی به چشم می خورد.

,

 

,

شایان ذکر است: حواشی پیش آمده در بین شهردار سابق و برخی اعضای چهارمین شورای اسلامی جغتای، افکار عمومی این شهر را بر روی گزینه انتخابی به عنوان شهردار آینده جغتای متمرکز کرده است.

,

 

,

روشن شدن وضعیت ادامه و یا لغو پروژه های مهمی همچون باغراه، مجمتع ستارگان و اجرای کمربندی شهر جغتای را می توان از جمله مواردی دانست که در صدر مطالبات افکار عمومی شهر جغتای قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه