اخبار داغ

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران:

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید چمران اهواز در صیدون برگزار می‌شود

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید چمران اهواز در صیدون برگزار می‌شود
تقدسی گفت: اردوی جهادی تابستان۹۶ از ۸ الی ۱۷ شهریورماه در مناطق محروم شهرستان باغملک، شهر صیدون برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:سیاوش تقدسی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به تشکیل گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال 1388، اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی این گروه در ابتدا به صورت مشترک با سایر گروه‌ها برگزار می‌شد اما در سال‌های اخیر با رسیدن جهادگران به 70 نفر، این فعالیت‌ها به صورت مستقل برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی با بیان اینکه تعداد افراد ثیت نام کننده برای حضور در اردوهای جهادی تابستان بیش از 140 نفر است، عنوان کرد: با توجه به میزان حمایت‌ها از گروه و کمبود امکانات سعی کردیم که تابستان امسال فقط 70 نفر را برای حضور در اردوهای جهادی ساماندهی کنیم.

,

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اردوهای موفق این گروه در خرمشهر، باغملک و اروندکنار افزود: تدکید مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بر محرومیت زدایی بوده است و ما هم محور فعالیت گروه را در این راستان تعریف کردیم که عمده فعالیت‌ها در حوزه عمرانی و فرهنگی است.

,

و با بیان اینکه گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز سال گذشته به عنوان برترین گروه جهادی استان معرفی شد، بیان کرد: در جدید کار فرهنگی تمرکز ما بر راه اندازی و تجهیز کتابخانه برای روستاهای محروم است.

,

وی اظهار داشت: اردوی جهادی تابستان۹۶ از ۸ الی ۱۷ شهریورماه در مناطق محروم شهرستان باغملک، شهر صیدون برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه