اخبار داغ

مدیر امور ورزش شهرستان بافت:

شناسه ورزشی برای باشگاههای ورزشی الزامی است

شناسه ورزشی برای باشگاههای ورزشی الزامی است
مدیر امور ورزش شهرستان بافت گفت: باشگاههای ورزشی باید صاحب شناسه ورزشی شوند و این الزامیست، تا آرامش فکری در رابطه با ورزش به خانواده هاحاکم شود. البته برخی باشگاههای ما بدون کارت مربیگری فعال هستند، زیرساختهای باشگاهها در شهرستان باید آماده شود تا ساماندهی راحت انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی شهابی نژاد، مدیر امور ورزش شهرستان در خصوص روند ساماندهی به ورزش شهرستان و تفاوت با روندهای اجرایی قبل به اقطاع گفت: ورزش یک امر فرهنگی است و باید به جامعه خدمات خوبی را ارئه دهیم، قبلا رییس امور ورزش شهرستان از میان کارکنان ورزشی آموزش و پرورش انتخاب می شد و متخصص امور ورزشی وجود نداشت ولی امروز این مسوول مجزاست، هیاتها را ساماندهی میکنیم و به آنها نظم می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع ,

شناسه ورزشی برای باشگاههای ورزشی الزامیست

, شناسه ورزشی برای باشگاههای ورزشی الزامیست,

وی، مسوول تربیت بدنی را در تمام حوزه های ورزشی شهرستان جوابگو دانست و افزود: ما باید پاسخگوی امور ورزشی شهرستان باشیم که مسایل اخلاقی و بی نظمی را نیز شامل میشود، باید اماکن ورزشی خصوصی سازی شوند که در شهرستان امروز در قالب اجاره پیش میروند، باشگاههای ورزشی باید صاحب شناسه ورزشی شوند و این الزامیست، تا آرامش فکری در رابطه با ورزش به خانواده هاحاکم شود. البته برخی باشگاههای ما بدون کارت مربیگری فعال هستند،  زیرساختهای باشگاهها در شهرستان باید آماده شود تا ساماندهی راحت انجام شود.

,

شهابی نژاد در ادامه بااشاره به فعالیت هیات ها و انتخاب آنها بیان کرد: مسوول هیاتها توسط رییس امور ورزش شهرستان انتخاب میشود و اعضای هیات توسط رییس هیات انتخاب میگردد، البته روسای هیئت به نوعی اسپانسر هستند تا ما بابودجه کم مالی به مشکل برنخوریم و باید این افراد در بین عموم شناخته شده باشند، هیئت والیبال شهرستان جز فعالین بوده و کارنامه مناسبی دارد.

,

اخلاق و ورزش مکمل یکدیگرند

, اخلاق و ورزش مکمل یکدیگرند,

در این دیدار خضری رییس هیات والیبال، علی نیکزاد مسوول کمیته انضباطی هیئت و خانم زند قائم مقام هیات در خصوص روند کار والیبال شهرستان، اظهار داشتند:این هیات توانسته دوره مربیگری سطح ۳ را در شهرستان برگزار کند این امر باعث شد تا از هزینه های مالی افراد شرکت کننده کم شود، جوانان خوبی در این شهرستان در تیم های سطح بالا شرکت دارند، ما برای شرکت در مسابقات مختلف از تمامی تیمهای باشگاهی دعوت کرده و تیم منتخب را انتخاب میکنیم تابه عنوان نماینده شهرستان در مسابقات شرکت کند، مربی تیم منتخب نیز بر اساس شرایط ورزشی، اخلاقی و تحصیلی انتخاب میشود زیرا ما به عنوان نماینده شهرستان وارد مسابقات میشویم پس باید تمام امور ورزشی و اخلاقی رعایت شود زیرا مکمل یکدیگر هستند.

,

اعضای هیات در ادامه افزودند: مربی که از هیات دلخور بوده یکی از مربیان یک باشگاه خصوصی می باشد که زیر نظر آن باشگاه کار میکند و تحت حمایت ما نیست و ما همه سابقه ورزشی در کارنامه خود داریم، امیدواریم بتوانیم والیبال شهرستان را در استان ارتقاءدهیم.

,

در پایان رییس امور ورزش شهرستان از آغاز به کار هیات ورزش همگانی با مسوولیت امیرقلی پژمان، خبر داد و بیان کرد: وی را از ان لحاظ که چهره ای ورزشی هستند به این سمت انتخاب کردیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه