اخبار داغ

تهیه کننده فیلم سینمایی چشم انداز؛

عملیات دارلک در قالب اثر سینمایی ارائه می شود

عملیات دارلک در قالب اثر سینمایی ارائه می شود
تهیه کننده فیلم سینمایی چشم انداز، با اشاره به اینکه در این فیلم به بازگویی شخصیت سردار شهید مهدی امینی پرداخته می شود، گفت: صحنه های مختلف عملیات دارلک را در قالب این فیلم سینمایی ارائه می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛داوود غفاری آذر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: فیلم سینمایی «چشم انداز» با کارگردانی حمید بهمنی از کارگردانان بنام و مشهور سینمای دفاع مقدس تولید می شود که در پرونده این کارگردان آثاری نظیر «گلوگاه شیطان» و «گام های شیدایی» به چشم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: مصطفی زندی این پروژه را به نگارش درآورده و قرار است ۲۸ بازیگر با دیالوگ در آن فعالیت داشته باشند.
تهیه کننده فیلم سینمایی چشم انداز، با اشاره به حضور ۳۱ نفر در قالب گروه ثابت تولید و فیلمبرداری در این پروژه، خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی با حضور ۱۶۰ هنرور اکران می شود و در صورتی که مشارکت نهادهای حامی را شاهد باشیم، برای حضور در جشنواره فیلم فجر نیز آمادگی داریم.
وی، همچنین اذعان داشت: در قالب این فیلم صحنه هایی از عملیات دارلک را نشان خواهیم داد و نیز گوشه هایی از شخصیت شهید امینی را به نمایش در می آوریم.
غفاری آذر، با اشاره به نهادهای مشارکت کننده در ساخت این فیلم سینمایی، گفت: در ساخت این فیلم سینمایی شاهد همکاری تنگاتنگ قرارگاه حمزه(ع) سپاه در شمالغرب، قرارگاه شمالغرب ارتش، سپاه شهدای آذربایجان غربی، لشکر ۳ حمزه(ع) سپاه شهدا و نیز کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید استان هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی، در خصوص زمان عملیاتی برای ساخت این فیلم سینمایی، ابراز داشت: مراحل تصویربرداری این پروژه حدود ۲۶ روز طول می کشد و حدود ۴۰ روز نیز برای تدوین و صداگذاری آن زمان مقرر شده است.
تهیه کننده فیلم سینمایی چشم انداز، بیان کرد: تصویربرداری پروژه در شهریوماه با استفاده از سیستم ۴K انجام می شود. این سیستم به روزی ترین سیستم تصویربرداری در جهان است.
وی، همچنین تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۱۲ شهید آذربایجان غربی در آبان ماه، تلاش داریم تا رونمایی از این پروژه در قالب مراسم کنگره انجام شود که برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری بیش از پیش نهادهای مختلف هستیم.

,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه